خبرهای داغ:
مدیرکل بهزیستی استان همدان خبر داد

آمادگی بهزیستی همدان برای همکاری با بسیج ادارات

مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: این مجموعه آمادگی کامل برای همکاری در همه عرصه‌ها را با بسیج ادارات دارد.
کد خبر: ۸۸۷۹۳۲۸
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
آمادگی بهزیستی همدان برای همکاری با بسیج ادارات

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا الوند در دیدار با فرمانده بسیج ادارات استان همدان با اشاره به ارتباط حسنه شکل گرفته بین دو مجموعه اظهار داشت: این مجموعه آمادگی کامل برای همکاری در همه عرصه‌ها را با بسیج ادارات دارد.

وی افزود: در برنامه های آتی تمام ظرفیت این مجموعه در خدمت بسیج قرار خواهد گرفت تا به نحو شایسته دین خود به اسلام و انقلاب را ادا کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان همدان با تاکید بر نقش سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون، قدرت‌نمایی سپاه در عرصه‌های داخلی و خارجی را الهی دانست و بیان داشت: این موهبت الهی که انقلاب را به سمت کمالات پیش می برد همواره بیدار، هوشیار، پا در رکاب ولایت، ارزشی، بی ادعا و مخلص است.

وی افزود: امام راحل فرمودند «من به دست و بازوی شما پاسداران بوسه می‌زنم» و این شناخت عمیق و اساسی است که آن یار سفر کرده از تک تک پاسداران و بسیجیان که کار عاشورایی انجام می‌داند، داشت.

الوند با اشاره به اقدام به هنگام و شایسته سپاه پاسداران که با افتخار مواضع داعش و تکفیری ها را در هم کوبید، گفت: این امر باعث شادی قلب همه مردم شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات