خبرهای داغ:
استاندار همدان مطرح کرد

شهید «همدانی» جامع تمام خصایل یک انسان وارسته و بزرگ

استاندار همدان با اشاره به زمان شناسی شهید «همدانی» گفت: ایشان جامع تمام خصایل و خصوصیات یک انسان وارسته و بزرگ است.
کد خبر: ۸۸۷۹۶۴۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
شهید «همدانی» جامع تمام خصایل یک انسان وارسته و بزرگبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت در آیین نکوداشت «اسوه صبر و انتظار» با گرامیداشت یاد و خاطرشهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان همدان اظهار داشت: شهید «همدانی» سالار شهدای استان و کشور هستند.

وی در تبیین ابعاد شخصیتی شهید «همدانی» با بیان اینکه ایشان جامع تمام خصایل و خصوصیات یک انسان وارسته و بزرگ است، افزود: همه شهدا عزیز و گرانقدر هستند اما شهید «همدانی» تمام خصوصیاتی که باید یک انسان داشته باشد در وجود خود داشت.

استاندار همدان با اشاره به زمان شناسی شهید «همدانی» عنوان کرد: سردار «همدانی» همواره به موقع متواضع، به موقع نرم، هم دل و همزبان و به موقع سالار و در مقابل دشمنان توفنده بود.

وی ضمن بیان خاطراتی از شهید «همدانی» با بیان اینکه ایشان همواره تفکر ارزشمندی داشت، گفت: بنده در مراسمی که همراه شهید «همدانی» بودم از ایشان درخواست داشتم تا در تحریر زندگی‌نامه خود ما را یاری کند چراکه ما از قبل اسلام همواره دانشنامه بزرگان همدان را می نویسیم ولی چرا برای جوانان امروز و عصر حاضر زندگی‌نامه سردار «همدانی» را که درس آموزتر، والاتر و کارآمدتر از آن وجود ندارد، ننویسیم.

نیکبخت با ابراز تاسف از به رشته تحریر درنیامدن زندگی نامه شهید «همدانی» تصریح کرد: به نویسندگان عرض داشتم که عدم موافقت سردار «همدانی» برای به قلم درآوردن زندگی ایشان را نپذیرید اما متاسفانه تحقق نیافت و جای حسرت دارد.

وی با قدردانی از همسر شهید «همدانی» در راستای همراهی با سردار شهید عنوان کرد: خوشبختانه این بانوی مجاهد در تربیت فرزندان ارزشمند و برومند شهید نهایت تلاش را داشت.

استاندار همدان اضافه کرد: وقتی همسر شهید «همدانی» به گوشه مختصری از وقایع و زندگی شهید می پردازد انسان به باورهایی می رسد که از توان انسان های معمولی بیرون است.

وی با بیان اینکه همسر شهید «همدانی» در همه شرایط و سختی ها به اصرار خود، شهید «همدانی» را همراهی کرد، تاکید کرد: خانم «نوروزی چراغ» همانند سردار «همدانی» سالار هستند و ما از زحمات و تلاش های ایشان برای به تحریر درآوردن زندگی سرتاسر افتخار خود و شهید «همدانی» نهایت قدردانی و سپاس را داریم.

نیکبخت با تاکید بر ضرورت آشنایی و شناخت جوانان با اسطوره هایی که همدان در تمام عرصه ها به کشور، دنیا و اسلام تقدیم کرده است، یادآور شد: از سردار «حسام» برای فراهم آوردن این زمینه که قلمش در بیان واقعیت زندگی بزرگمردان همیشه کارساز است و می تواند درس آموز نسل امروز باشد، سپاسگزار هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات