خبرهای داغ:
همسر شهید «همدانی»:

همسران شهدا در خط اول دفاع از ولایت و انقلاب ایستاده‌اند

همسر شهید «همدانی» گفت: ما بازماندگان راه شهدا به پیروی از همسران شهید خود با قلبی مالامال از عشق به شهادت و ملحق شدن به آنها همچنان در خط اول دفاع از ولایت و انقلاب ایستاده ایم.
کد خبر: ۸۸۷۹۷۰۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
همسران شهدا در خط اول دفاع از ولایت و انقلاب ایستاده‌اند
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پروانه چراغنوروزی‌ در آیین نکوداشت «اسوه صبر و انتظار» ضمن گرامیداشت شهدای انقلاب، دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم و یاد و خاطره امام راحل در خصوص هدف از برگزاری مراسم اظهار داشت: این مراسم نه برای نکوداشت و قدردانی از بنده بلکه برای گرامیداشت و پاسداشت راه شهدای ایثارگر برپا شده است.

وی با بیان اینکه این مراسم در راستای نکوداشت و تجلیل از تمام همسران شهدا و ایثارگر برپا شده است، گفت: همسران شهدا در راه اسلام و انقلاب از تمام هستی و زندگی خود چشم پوشی کردند و پا به پای همسران خود در تمام سختی های دوران انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حریم ولایت آنان را همراهی کردند که اجر همگی آنها با شهدا است.

همسر سردار شهید «حاج حسین همدانی» با گرامیداشت یاد و خاطره مرحومه «طاهره دباغ» به عنوان اولین فرمانده سپاه همدان و مرحوم «حاج محمد سموات» از پیشکسوتان دفاع مقدس، عنوان کرد: آنها در کنار سردار همدانی با عمری مجاهدت زیستند و تمام هستی خود را وقف اسلام و انقلاب کردند.

وی ضمن قدردانی و سپاس از عوامل برگزارکننده مراسم و کسانی که در تحریر کتاب «خداحافظ سالار» نقش ایفا کردند، افزود: در تمام ساعت هایی که خاطرات این کتاب را برای راوی بازگو می‌کردم و مصاحبه ها ضبط می شد حضور سردار «همدانی» را همان طور که خود وعده داده بود احساس می کردم که دلنشین ترین احساس بود.

چراغنوروزی‌ ابراز داشت: بنده در این مراسم به نمایندگی از همسران شهدا و ایثارگران تجدید بیعتی دوباره با آرمان های شهدا و خط انقلاب می کنیم و به مقام معظم رهبری عرضه می داریم که ما بازماندگان راه شهدا به پیروی از همسران شهید خود با قلبی مالامال از عشق به شهادت و ملحق شدن به آنها همچنان در خط اول دفاع از ولایت و انقلاب ایستاده ایم و هم صدا با ملت انقلابی ایران می گوییم «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند».

انتهای پیام/

ارسال نظرات