خبرهای داغ:
بهنام حسن زاده
وزیر سابق اطلاعات در مراسم روز قدس اصفهان :
حجت‌الاسلام‌ مصلحی بابیان اینکه استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی تقسیم‌کار کرده است، گفت: امام (ره) فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و اعتقاد همه ملت نیز همین است.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۳۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، وزیر سابق اطلاعات ظهر روز گذشته، در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر اصفهان اظهار کرد: تشکر ویژه‌ای از ملت غیور پرور ایران برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس برای محکوم کردن حرکت‌های رژیم غاصب صهیونیستی را دارم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر مصلحی بابیان اینکه مردم استان اصفهان در عرصه‌های مختلف همیشه جزء پیشگامان بوده‌اند، گفت: اعتقاد دارم در بحث اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و جز ضروریات امروز نظام است، این استان می‌تواند در این بحث مثل سایر عرصه‌ها الگو باشد.

وی با اظهار اینکه در یکصدمین سال شکل‌گیری رژیم منحوس صهیونیستی هستیم، اظهار کرد: استکبار و سه سرویس اطلاعاتی ام آی سیکس انگلیس، سی آی ای آمریکا و موساد اسراییل برنامه‌ریزی کردند تا مسئله فلسطین را از متن زندگی مسلمانان به حاشیه ببرند.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: باکمال تأسف، آن‌ها توانسته‌اند سران خود فروخته بخشی از کشورهای اسلامی را با خود همراه کنند.

وی با بیان اینکه یهود و صهیونیزم در عرصه‌های مختلف برای به انحراف کشیدن بشریت اقدام‌های سنگین و قابل‌توجهی داشته اند، اظهار کرد: متن صریح قرآن می‌فرماید: پیرو و همراه یهودیها نباشید، ولی شاهد هستیم اتحاد غربی، عربی، عبری در حال شکل‌گیری در جهان اسلامی است.

وزیر سابق اطلاعات کشورمان، بابیان اینکه درحرکت‌های انقلابی مراقب منحرف شدن‌ها باشیم، تأکید کرد: باید ببینیم امروز در دنیای اسلام برای اینکه فلسطین به حاشیه برود، چه اقدام‌هایی دارد شکل می‌گیرد، برای اینکه با اسلام ناب مقابله کنند، اقدام‌های زیاد و سنگین در حال انجام است.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به گفتمان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مسئله فلسطین و قدس، گفت: امام مسئله قدس را نه به‌عنوان یک منطقه کوچک بلکه به‌عنوان مسئله‌ای بین‌المللی بیان فرموده‌اند؛ امام خامنه‌ای‌ نیز فرموده‌اند ما داریم با یک نظام سیاسی فاسد مبارزه می‌کنیم، امروز میدان مبارزه با رژیم صهیونیستی میدان مبارزه با نظام سلطه و استکبار است.

وی با تصریح اینکه دشمن تمام تلاش خود را به‌کاربرده است تا مسئله آرمان آزادی فلسطین از یادها برود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی هستی صهیونیست‌ها و امپریالیست به‌ویژه امریکا را روبه‌زوال کشانده و ان شاالله، شاهد نابودی آمریکا خواهیم بود.

این مسئول سابق بابیان اینکه اگر فروپاشی آمریکا را در اینترنت جستجو کنید بیش از 13 میلیون مقاله در این مورد پیدا می‌شود، گفت: در بررسی اولیه مشخص‌شده بخش عمده آن از سوی استادان آمریکایی نگارش شده است و نقطه قوت این مسئله را وجود انقلاب اسلامی ایران و گسترش تفکر آن عنوان کرده‌اند.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به برخی ازجمله ها و سخنان ترامپ؛ رییس‌جمهور آمریکا، اظهار کرد: او گفته ما کشوری هستیم که بیش از 20 تریلیون دلار بدهی داریم، وضعیت بن‌بست اقتصادی کشورش را در حال قفل شدن می‌گوید.

وی بابیان اینکه استکبار اسلام هراسی گسترده‌ای به راه انداخته است، خاطرنشان کرد: شهرک رسانه‌ای هالیوود که طراحی‌شده 40 یهودی است تمام تلاش خود را در این زمینه گذاشته اما بااین‌همه تلاش آن‌ها اندیشمندان بیشتر به سمت اسلام و قرآن رفته‌اند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به استقبال اندیشمندان غربی از قرآن، گفت: پژوهشکده‌ای اعلام کرده که قرآن، کتاب آسمانی اسلام راه‌های خروج از بن‌بست در مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را پیش روی آن‌ها می‌گذارد.

حجت‌الاسلام مصلحی گفت: سه‌ضلعی عربی، غربی و عبری در حال پیشروی است و به دنبال این هستند ارتباطات کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی کنند.

وی با اشاره به‌اتفاق های اخیر خاندان سعودی، اظهار کرد: تعداد زیادی از هواپیماها و نیروهای رژیم صهیونیستی پس از تغییر ولیعهد به عربستان آمدند تا از بروز کودتا در عربستان جلوگیری کنند.

وزیر سابق اطلاعات بابیان اینکه امروز بازار کشورهای حوزه خلیج‌فارس در اختیار صهیونیست‌ها قرارگرفته است، ادامه داد: تمام تلاش استکبار و شبکه جهانی صهیونیست جلوگیری از گسترش تفکر انقلاب اسلامی و مقاومت است.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به وقوع بیداری اسلامی در منطقه، گفت: برخی در داخل معتقد بودند که این نقشه کشورهای استکبار است ولی ما اخبار موثق داشتیم که این حرکت برگرفته از حرکت‌های خودجوش مردمی نشات گرفته از تفکر انقلاب اسلامی است.

وی بیداری اسلامی را سیلی بزرگ از سوی نظام جمهوری اسلامی به استکبار توصیف کرد و گفت: دستگاه اطلاعاتی آمریکا به دنبال تحریف این حرکت بوده است و طراحی خود را برای از بین رفتن جبهه مقاومت اسلامی گذاشتند، برای همین از سوریه حرکت خود را آغاز کردند تا به ترتیب، جبهه مقاومت را از بین ببرند و پس‌ازآن کشور اسلامی ایران را از بین ببرند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در مقابله با طراحی‌های جبهه استکبار، اظهار کرد: آن‌ها می‌خواستند بشار را بردارند و جبهه مقاومت گفت باید بینید و حالا شاهد هستیم که کی پیروزی این مبارزه بوده است.

حجت‌الاسلام مصلحی تأکید کرد: این اتفاق درس عبرتی است که اگر مقاومت ولو اینکه در اقلیت باشد اگر درصحنه بمانند و مقاومت کنند، رمز پیروزی در مقاومت است؛ آقا فرمودند چند سال پیش فرمودند که رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید.

وی با اشاره به حرکت بزرگ و ارزشمند پرتاب موشک از سوی جمهوری اسلامی به سمت مقرهای داعش، تصریح کرد: جبهه استکبار سردرگم شده است.

وزیر سابق اطلاعات بابیان اینکه استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی تقسیم‌کار کرده است، گفت: امام (ره) فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و اعتقاد همه ملت نیز همین است.

حجت‌الاسلام مصلحی تأکید کرد: امروز وحدت در کشور از دوقطبی سازی جلوگیری می‌کند، ما باید مسیر وحدت و انسجام را پشت سر رهبری حفظ کنیم.

وی، حمایت از مقاومت در منطقه به‌ویژه مسئله فلسطین، مسلح سازی کرانه باختری،‌ فشار بر رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن و کنار گذاشتن انگیزه‌های قدرت‌طلبانه و ایجاد اتحاد در کشورهای اسلامی را به‌عنوان راهبردهای چهارگانه رهبری در مسئله مقاومت و مقابله با استکبار و صهیونیست عنوان کرد.

ارسال نظرات