خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : قدس متعلق به همه ی مسلمانان جهان است و مسلمانان در روز جهانی قدس فریادشان را بر سر استکبار و صهیونیست غاصب بلند می کنند.
کد خبر: ۸۸۷۶۷۶۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، سرهنگ پاسدار علی مقواساز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان مسئله ی قدس را اولویت اول مسلمانان جهان دانست و از همه ی آزادیخواهان خواست که با اتحاد و همدلی حقوق مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را بازگردانند.

سرهنگ پاسدار علی مقواساز افزود : به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب  امام خمینی (ره) در تقویم ، آخرین روز جمعه ی ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است که بیانگر دغدغه ی امام راحل بوده واز اوایل انقلاب تا کنون و انشااله تا آزادی کامل قدس شریف مردم مسلمان جهان با برگزاری راهپیمایی و تظاهرات علیه طاغوتیان زمان و استکبار و صهیونیست شعار سر می دهند و خواهان حقوق مردم مظلوم فلسطین می باشند.

وی در ادامه به  فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند : روز قدس ، روز اسلام است اشاره و خاطرنشان کرد مسأله ی قدس و فلسطین فقط متعلق به مردم آن سرزمین نیست و این دغدغه ی کل مسلمانان است چرا که قبله ی اول مسلمانان بوده و از نمادهای مسلمانان و خط قرمز ما می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل پوچ ،بی مایه و بی اساس است و به فرموده شهید مطهری (ره) با این مضمون که اگر تمام مسلمانان متحد شوند و هر کدام یک لیوان آب به روی این رژیم بریزند آب آنها را خواهد برد ، باید دست در دست هم جهت نابودی این رژیم همت نمایند.

وی در پایان تأکید کرد : مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین قابل ستایش است و حق گرفتنی است و انشااله  انتفاضه ی آنها به نتیجه خواهد رسید. و ما بسیجیان شهر اصفهان نیز همپای مردم روزه دار و انقلابی و شهیدپرور میهن اسلامی در روز جمعه برای دفاع و حمایت همه جانبه از مسلمانان مظلوم جهان خصوصا فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنیم.

 

 

ارسال نظرات