خبرهای داغ:
به مناسبت روز جهانی قدس ، ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمود.
کد خبر: ۸۸۷۶۶۰۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

روز جهانی قدس ، میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است .

آری ، امام خمینی (ره) که خود رهبری ملت مظلوم و ستمدیده ی ایران را داشتند و آنها را از یوغ استعمار و طاغوت رهایی بخشیدند در همان اوایل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جمعه ی آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری نمودند تا همه ی مسلمانان جهان با وحدت و انسجام از مظلومین عالم خصوصا مردم مظلوم فلسطین حمایت نمایند.

روز جهانی قدس از اهمیت بالایی برخوردار است و همین امر باعث شده که رژیم جعلی و غاصب صهیونیست در طول این چند سال نتواند به آرزو ها و آمال خود که همانا دست یافتن و تصرف تمامیت عرضی و سرزمین فلسطین است برسد.

در دنیای امروز که در جای جای این جهان مستکبران و استعمارگران روباه صفت به اذیت و آزاز مسلمانان می پردازند، بر همه ی مظلومان و ستمدیدگان واجب است که در این روز فریاد دادخواهی و برائت از دشمنان اسلام سر دهند.

در این برهه از زمان که رژیم منحوس صهیونیست تمام سعی و تلاش خود را بر این مصروف داشته که حقیقت اشغال سرزمین فلسطین و جنایاتی که بر مردم این سرزمین در طول تاریخ صورت گرفته از اذهان بشریت پاک گردد، لذا بر هر انسان آزاده ای ، فرض است که با فریاد خود نگذارد حقیقت خوی اشغالگری و کودک کشی این رژیم جعلی تا نابودی اش به فراموشی سپرده شود.

ما بسیجیان ناحیه امام صادق (علیه السلام) ایستادگی و مقاومت مردم مسلمان و مظلوم  فلسطین را ارج می نهیم و از انتفاضه ی آنها تا رسیدن به خواسته هایشان که همان آزادی قدس شریف و سرزمینشان است حمایت می کنیم.

بر همین اساس بسیجیان ناحیه بسیج مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان نیز دوشادوش دیگر مسلمانان و آزادیخواهان جهان به پیروی از امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) با مشت های گره کرده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و شعارهای ضد استکباری سر می دهند.

انشاالله به امید آزادی کامل قدس شریف و سرزمین های اشغالی و شکست کامل استکبار و صهیونیست غاصب.

 

ارسال نظرات