خبرهای داغ:
امیر حسین سیف پور
در شبهای قدر هنگامی که مساجد، حسینیه ها و ... شهر نطنز مملو از جمعیت و در حال برگزاری مراسم شب قدر هستند، کلیه پایگاه های بسیج حوزه بسیج مالک اشتر با گشت در سطح شهر امنیت منازل و کلیه مغازه ها را تامین می کند.
کد خبر: ۸۸۷۵۸۰۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، محمدرضا احسانی فر فرمانده حوزه بسیج مالک اشتر با فرارسیدن شبهای قدر اظهار داشت: در شبهای قدر هنگامی که مساجد، حسینیه ها و امامزادگان شهر نطنز مملو از جمعیت و در حال برگزاری مراسم شب قدر هستند، کلیه پایگاه های بسیج حوزه بسیج مالک اشتر با گشت در سطح شهر امنیت منازل و کلیه مغازه ها را تامین می کند.

وی افزود: نیروهای بسیج با اجرای گشت های عملیاتی در شب 19 و 21 ماه رمضان توانستند با اتکا به خداوند متعال، تلاش و هشیاری تمام امنیت شهر را به طور کامل برقرار کنند .

فرمانده حوزه بسیج مالک اشتر تصریح کرد: امشب نیز کلیه نیروهای بسیج به حالت آماده باش قرار دارند و با گشتهای عملیاتی و ایست و بازرسی بر امنیت شهر بیفزایند.

وی اضافه کرد: شهروندان گرامی می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل و یا موراد مشکوک با شماره 03154229489 تماس و اطلاع دهند. این شماره به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شهروندان گرانقدر باغشهر تاریخی نطنز می باشد.
ارسال نظرات