خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان مطرح کرد

کار، تلاش، درایت و تدبیر سرمایه اصلی مجموعه اقتصادی

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با اشاره به شاخه‌های رشد و بالندگی و دیدگاه مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: کار، تلاش، درایت و تدبیر سرمایه اصلی است و اگر در مجموعه‌ای اقتصادی این شاخص‌ها به کار گرفته شد، گام‌های بزرگی برخواهیم داشت.
کد خبر: ۸۸۶۷۷۲۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
سرهنگ احد امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به بحث قدرشناسی از نعمت‌های در اختیار و گذرا بودن فرصت‌ها بیان داشت: آنچه از آموزه‌های قرآنی برمی‌آید بصیرت، دانایی و رشد و بالندگی موجودات است که در سایه‌سار این ارتقاء قدردان همیشگی نعمت‌های بی نظیر خداوند باشد.

وی با اشاره به فرصت طلایی ماه مبارک رمضان افزود: همه باید ااز این فرصتی که در اختیار داریم استفاده کنیم چراکه ماه رمضان ماه تجلی عبودیت و رسیدن به کمال است.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان سایه غفلت را دامی برای انسان دانست و ابراز داشت: انسان با بصیرت، زیرک و آگاه می‌تواند همواره غفلت را به فرصت تبدیل کند تا دچار خسران و شکست نشود.

وی در ادامه با تاکید بر مطالبه مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: از وظایف اصلی کارگزاران سعی و تلاش در راستای تحقق بیانات معظم‌له است.

امیری همکاری مجدانه و هم‌افزایی در تمام سطوح را از شاخص‌های اداره در تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: تربیت کارمند تراز انقلاب اسلامی یکی از اهداف سازمان بسیج ادارات است.

وی با اشاره به شاخه‌های رشد و بالندگی و دیدگاه مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: کار، تلاش، درایت و تدبیر سرمایه اصلی است و اگر در مجموعه‌ای اقتصادی این شاخص‌ها به کار گرفته شد، گام‌های بزرگی برخواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات