خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان خبر داد

فراخوان حمایت از تولیدات هنری و ادبی هنرمندان بسیجی در همدان

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از فراخوان حمایت از تولیدات هنری و ادبی هنرمندان بسیجی به همت سازمان بسیج هنرمندان استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۷۲۸۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

رسول کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: فراخوان حمایت از تولیدات هنری و ادبی هنرمندان بسیجی به همت سازمان بسیج هنرمندان استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این فراخوان در رشته­‌های تئاتر، فیلم، عکس، موسیقی، خوشنویسی، شعر، ادبیات داستانی و هنرهای تجسمی است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با اشاره به موضوع‌های این فراخوان ابراز داشت: موضوع‌­های دارای اولویت در سال ۹۶ برای تولیدات هنری شامل 11 موضوع می‌شود.

وی ادامه داد: بازخوانی ارزش‌ها و آرمان­‌های انقلاب اسلامی(ولایت و رهبری، عدالت و ظلم‌ستیزی، مبارزه با استکبار، ایثار و شهادت و ...)، ­ نمایش جلوه‌­های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در عرصه هنر و ادب و پرداختن به شهدای مدافع حرم، شهدای هسته‌ای و شهدای ترور در انقلاب اسلامی از جمله این موضوعات است.

کرمی عنوان کرد: از دیگر موضوعات این فراخوان می‌توان به مقابله با جنگ نرم و شبکه­های ماهواره‌ای و رسانه­­ای استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران، جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در سالم سازی جامعه، وحدت اسلامی و مبارزه با اندیشه­های تکفیری و نقش مردم در مقابله با تروریسم و فتنه و جریانات انحرافی و منافقین اشاره کرد.

به گفته وی سبک زندگی ایرانی- اسلامی، مضامین آیینی- اجتماعی( مبتنی بر سه اصل اخلاق، هدایت و حجاب و عفاف)، نقش بسیج در حفظ و توسعه علمی، فرهنگی و سازندگی کشور و نقش همبستگی و انسجام اسلامی در حمایت از مقاومت و بیداری اسلامی نیز از دیگر موضوعات فراخوان است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار از خرداد ماه تا پایان مرداد ماه سال جاری است، گفت: علاقمندان می­‌توانند طرح­‌های هنری خود را به کانون بسیج هنرمندان شهرستان مربوطه تحویل داده تا پس از بررسی لازم در انجمن استانی و تصویب سازمان مرکزی، نسبت به حمایت مالی، ساخت و تولید آثار هنری و ادبی اقدام شود.

وی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۲۶۷۴۷۴۷ و ۳۲۶۵۱۷۱۱ تماس بگیرند، خاطرنشان کرد: همچنین علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه واقع در همدان، بلوار مفتح، مجتمع فرهنگی هنری ابن سینا، طبقه سوم، دفتر سازمان بسیج هنرمندان استان همدان یا به نشانی الکترونیکی honar.1395@yahoo.com ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات