خبرهای داغ:
حجت الاسلام علاءالديني:همان طور که امام فرمود حضور بر سر صندوق های رای در ابتدا رأی به نظام است.
کد خبر: ۸۸۶۶۳۰۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان به نقل از دیار عالمان، امام جمعه گلپایگان حجت‌الاسلام محمدعلاء الدینی در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) اظهار کرد: ملت ما در عمل و حضور در سر صندوق های رای ثابت کردند دنباله رو امام هستند.

وی افزود: همان طور که امام فرمود حضور بر سر صندوق های رای در ابتدا رای به نظام است.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به تاثیر سخنان امام و اشاره به سخن معروف ایشان که میزان رای ملت است تصریح کرد: آرمان های امام چنان فراگیر شده است که حتی خود دشمن نیز بدون اطلاع از منبع سخن شعارهای امام (ره) را سر می دهد.

حجت‌الاسلام علاء الدینی با اشاره به علمداری این نظام در زمان فعلی به دست سید علی خامنه ای بیان کردند: مردم امام را فراموش نکرده و نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه در مسیر این بزرگداشت امسال باید نقاط تکمیلی دنبال شود، خاطرنشان کرد: باید امکانات را در سمت و سوی اجرای برنامه ای مناسب پیش ببریم.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به وصیت نامه سياسي الهي امام راحل به عنوان میراث ماندگار ایشان یادآور شد: باید بخشی از وصیت نامه امام در مساجد گلپایگان در اوقات نماز خوانده شود.

حجت‌الاسلام علاء الدینی با بیان اینکه ایام رحلت حضرت خدیجه امسال با رحلت امام خمینی مقارن شده است، گفت: مردم گلپایگان مردمی هستند که از هر فرصتی برای تعظیم به شعائر دین استفاده می کنند.

ارسال نظرات