خبرهای داغ:
آیت الله سید محمد موسوی روز جمعه، چهارصد و هفتادو سومین نمازجمعه خود در آران و بیدگل را برگزار کرد و این در حالی است که حاج آقا یوسفیان در 15 دیماه 1359 اولین نمازجمعه را در آران و بیدگل برگزار کرد.
کد خبر: ۸۸۶۵۴۴۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان ظهر روز گذشته ، حکم تمدید امام جمعه آران وبیدگل را به مدت 3 سال دیگر به امام جمعه آران و بیدگل تقدیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحیان با حضور در نمازجمعه اران و بیدگل ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آیت الله موسوی ایشان را فردی عالم و وارسته خواند و حکم چهارمین دوره سه ساله متوالی امام جمعه شهر آران و بیدگل را که از سوی حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی رئیس سیاستگذاری ائمه جمعه کشور صادر شده بود، را تقدیم ایشان نمود.
پیش از ظهر دیروز نیز گردهمایی مسئولین نمازجمعه شمال استان اصفهان با حضور رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان در محل موسسه فرهنگی مذهبی آل یاسین ستاد نمازجمعه آران و بیدگل برگزار گردید.
در این مراسم صالحیان محل فعلی برگزاری نمازجمعه آران و بیدگل را فاقد استاندارد دانست و اظهار داشت: ما پیش از این به امام جمعه اران و بیدگل و همچنین جناب آقای عبدلی به عنوان مسئول ستاد نماز جمعه یادآوری کرده ایم که محل فعلی استاندارد لازم جهت برگزاری مراسم پرفیض جمعه را ندارد و خواستار ان هستیم که روند ساخت مصلای جدید نماز جمعه تسریع تر گردد.

وی با تشکر از زحمات آیت الله موسوی ، از زحمات جناب آقای حسین عبدلی در بهبود سازی فضای فعلی به صورت ویژه تقدیر و تشکر کرد و افزود:با توجه به حضور پرشور مردم ولایتمدار آران و بیدگل با درخواست ترمیم فضای فعلی نماز جمعه موافقت کردیم و انشاالله مصلی جدید آران و بیدگل که یک مجموعه فرهنگی عظیم است بزودی ساخت آن آغاز شود.
در این مراسم نیز امام جمعه آران و بیدگل در جمع روسای 14 ستاد نماز جمعه شهرهای استان اصفهان ضمن تشکر از حضور جناب آقای صالحیان و حضار ، باردیگر سند 2030 را مورد انتقاد قرار داد.
آیت الله موسوی افزود : متاسفانه این سند در تاریخ 25 شهریور ماه 95 تصویب و روند اجرای آن نیز کلید و در آبان ماه ابلاغ شده است ولی مسئولین آن را انکار می کنند.
وی تصریح کرد: امام جمعه همیشه در میدان مبارزه با دشمن قراردارد و نبرد کماکان ادامه دارد و لذا باید ما همیشه آماده و مجهز باشیم.
موسوی در پایان به استقامت اشاره کرد و افزود:امروز روز استقامت است و یک قدم نیز نباید عقب نشینی کنیم و جز وظایف ماست.
یادآور می شود، در این مراسم روسای ستاد نماز جمعه شهرهای کاشان، برزک، نیاسر، قمصر، راوند، نطنز، مشکات، اردستان، زواره، بادرود، نوش آباد، ابوزدآباد و سفید شهر حضور داشتند.

 

 

ارسال نظرات