خبرهای داغ:
یادواره شهدای لای سیاه و رودشت در روستای اوشن نایین برگزار شد
کد خبر: ۸۸۶۴۵۵۷
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزای بسیج از نایین، استاد ابراهیم بوذر جمهری مسئول اسبق تایید محتوا سپاه صاحب الزمان(عج) در این مراسم ضمن گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر گفت : فرهنگ امروز جامعه ما به سمت مال اندوزی پیشرفته و  از فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی فاصله گرفته است.

وی افزود : یادواره شهدا یک مراسم تشریفاتی نیست بلکه امروز با یاد کردن شهدا نیاز به بصیرت داریم.

این راوی دفاع مقدس در ادامه بیان کرد : بایستی سبک زندگی شهدا را همواره در جامعه و درخانواده خود احیا کنیم.

بوذرجمهری از شهدا بعنوان زیارتگاه عشق دانست و عدم تعلق به دنیا و ساده زیستی ، ولایت مداری ، مبارزه با دشمن از ویژگی آنها عنوان کرد.

وی در بیاناتی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) یکی از فرزندان کوچک اهل بیت (ع) است افزود : شهدا راهشان را از امامی گرفت که اوج بصیرت و شجاعت بود.

راوی دفاع مقدس تصریح کرد : غرامت خون شهدا را نه با مذاکرت و نه با قرارداد 2030 می شود پرداخت و باید در روز قیامت پاسخگو باشیم.

وی تاکید کرد : امروز مدیون شهدایی هستیم که امنیت را برای ما به ارمغان آوردند

بوذر جمهری افزود: ما به غیر از برگزاری یادواره شهدا باید فرهنگ شهادت را احیا کنیم و شیوه زندگی شهدا را در زندگی روز مره خود جاری کنیم.همیشه گوشتان به ولایت فقیه باشد .

وی در پایان یادآوری کرد: شهدا انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم هیچ کدام به دنیا وابستگی نداشتند و به واسطه تمامی ایثارگری های شهدا کشور ما را هیچ تهدید خارجی نابود نخواهد کرد و تنها مشکلات داخلی گریبان گیر ما شده است که در دراز مدت آسیب زا خواهد بود.

سرهنگ  اکبری : جبهه امروز دشمن نفوذ فرهنگی است

فرمانده سپاه پاسداران نایین در این مراسم اظهار داشت: خط امروز و مهم دشمن نفوذ است و خطرناک‌ترین نوع نفوذ ، نفوذ فرهنگی است.

سرهنگ اکبری یکی از وظایف امروز جامعه  را ترویج فرهنگ ناب شهادت در جامعه دانست و گفت: همگان باید در انتقال فرهنگ ناب شهادت به نسل امروزی  تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر در دوران دفاع مقدس ما در یک جنگ سخت قرار داشتیم و امروز نفوذ فرهنگی سخترین جنگ برای کشور ماست اظهار کرد: باید به فکر خرمشهرهایی که در پیش داریم بود و مقاومت کرد، امروز کار ما خیلی ارزشمندتر و بالاتر است و باید در این میدان مبارزه کم نگذاریم چرا که در دوران دفاع مقدس شهدا کم نگذاشتند و میدان جهاد اکبر و جهاد نفس را خالی نکردند

وی افزود :تفکر انقلابی و روحیه استکبار ستیزی، تنها کلید فتح خرمشهرهای پیش رو است

فرمانده سپاه نایین در پایان گفت: امنیت و اقتدار کنونی کشور ما مدیون خون شهداست بطوریکه وصیت نامه‌های شهدا درس و پیام بزرگی دارد که آن را الگوی خود قرار دهیم.

ارسال نظرات