خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

شرکت در انتخابات هم حق و هم وظیفه و تکلیف است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: شرکت در انتخابات هم حق و هم وظیفه و تکلیف است و افراد علاوه بر اینکه باید در انتخابات شرکت کنند باید فرد صالح را بر اساس شاخصه های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری شناسایی کرده و به او رای دهند .
کد خبر: ۸۸۶۱۲۹۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی در نشست روشنگری بسیجیان شهرستان رزن اظهار داشت: در مکتب های جهان سه دوره حاکمیت طبیعت، علم گرایی و عقل گرایی مطرح است.

وی افزود: در مکتب دینی ما حاکمیت چهارمی نیز به نام حاکمیت وحی وجود دارد و ما معتقدیم اوج این حاکمیت در زمان ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: این حاکمیت مقدماتی لازم دارد از جمله آمادگی فردی و آمادگی سیستمی، یعنی امام زمان (عج) افراد با روحیه جهادی می خواهد که در برابر دشمن بایستد.

وی ادامه داد: اینکه برخی معتقد هستند ما باید ایران هراسی را از بین ببریم این موضوع کاملاً مغایرت با این شرط ظهور امام زمان(عج) دارد، چراکه دشمنان باید از اقتدار ما هراس داشته باشند.

گنجعلی ابراز داشت: همچنین امام زمان (عج) سیستم و تشکیلاتی می خواهد که بتواند برنامه های خود را پیاده کند و حال که پرچم زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) در کشور ما است باید حداکثر تلاش خود را داشته باشیم.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری برای ظهور امام زمان(عج) چند مرحله از قبیل انقلاب اسلامی، حکومت اسلامی، دولت اسلامی جامعه اسلامی و تمدن اسلامی لازم است و به لطف خداوند دو مرحله اول را پشت سر گذاشته ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: سومین مرحله نیز زمانی محقق خواهد شد که تمام ارکان دولت از جمله رئیس جمهور، وزرا، استانداران، فرمانداران، دهیاران و ... اسلامی شوند،اگر اینگونه شد مرحله بعد یعنی ایجاد جامعه اسلامی محقق خواهد شد چرا که «الناس علی ملوک دینهم» یعنی مردم به دین بزرگان خود نگاه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: عرصه انتخابات عرصه ای است برای اعلام آمادگی فردی و آمادگی سیستمی و ما با حضور خود به امام زمان خود خواهیم گفت جامعه را برای ظهور شما آماده می کنیم.

گنجعلی اظهار داشت: انقلاب ما بر دو پایه اساسی استوار است، یکی اسلامیت یعنی در راستای دین و مکتب حرکت می کند و دیگری جمهوریت یعنی مردم سرنوشت کشور را رقم می زنند و حلقه وصل این دو رکن ولایت است.

وی افزود: طبق آیات و روایات اگر دو نفر بر روی کره زمین باشند یکی باید امام و دیگری ماموم باشد و حتی اگر یک نفر هم باشد او خلیفه‌الله است، امتی که امام نداشته باشد نمی تواند راه را بشناسد و در مسیر سعادت قدم بردارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات هم حق و هم وظیفه و تکلیف است و افراد علاوه بر اینکه باید در انتخابات شرکت کنند باید فرد صالح را بر اساس شاخصه های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری شناسایی کرده و به او رای دهند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات