خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ کس جرأت حمله به جمهوری اسلامی ایران را ندارد چرا که شهدا و مردم سیلی محکمی به ابرقدرت‌ها زدند و کسانی نگران جنگ هستند که در جنگ نبوده‌اند.
کد خبر: ۸۸۶۱۳۲۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان امیر خجسته، در همایش «تغییر به نفع مردم» در حسینیه امام(ره) همدان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران جزو پنج قدرت جهانی است، اظهار داشت: ایران اسلامی در منطقه سرنوشت را مشخص می کند و بدون حضور آن هیچ حرکتی به وقوع نمی پیوندند.

وی با بیان اینکه در رأس جمهوری اسلامی افرادی چون سردار سلیمانی منطقه و جهان اسلامی را مدیریت می کند، افزود: استکبار جهانی از جمهوری اسلامی و سردار سلیمانی‌ها و ولایت فقیه وحشت دارد.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با عنوان اینکه دشمن به دنبال نفوذ در کشور است، گفت : جمهوری اسلامی یک ابرقدرت است و دشمن در منطقه نمی تواند نفوذ کند بنابراین به دنبال نفوذ در کشور از طریق توطئه های داخلی است.

وی با بیان اینکه دشمن برای نفوذ در کشور قصد دارد با انتخابات اهداف شومش را با ترفندهای مختلف پیاده کند، عنوان کرد: در حال حاضر رسانه های غربی و شرقی در رأس همه مسائل حجت‌الاسلام رئیسی را هدف قرار داده و دائماً ایشان را تخریب می کنند و این یکی از اهداف شوم استکبار است که در داخل هم ایادی استکبار جهانی بر این موضوع دامن می زنند.

خجسته در واکنش به ادعای دولتمرادن که ما سایه جنگ را از کشور برداشتیم، افزود: کسانی که ادعا می کنند سایه جنگ را از کشور برداشتند اشتباه می کنند، چراکه این سایه را شهدا و ولایت مطلقه، امام خامنه ای(مدظله العالی) برداشته است.

* ولایت مطلقه جمهوری اسلامی ایران وحشت در دل استکبار جهانی ایجاد کرده است

وی با بیان اینکه ولایت مطلقه جمهوری اسلامی ایران وحشت در دل استکبار جهانی ایجاد کرده است، تصریح کرد: هیچ کس جرأت حمله به جمهوری اسلامی ایران را ندارد چرا که شهدا و مردم سیلی محکمی به ابرقدرت‌ها زدند و کسانی نگران جنگ هستند که در جنگ نبوده‌اند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به وجود وحدت و همدلی در جبهه نیروهای مردمی انقلاب اشاره و عنوان کرد : این مهم در اردوگاه انقلاب برکت و نوید است که فرزندان انقلاب به گرد هم جمع شده اند و سرنوشت کشور را تعیین می کنند.

وی با اشاره به کناره گیری آقای قالیباف از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، از آن به عنوان نمادی از وحدت و همدلی اردوگاه انقلاب یاد کرد و بیان داشت: سردار قالیباف ایثار کرد و به خاطر نظام و جمهوری اسلامی این اقدام را انجام داد و فداکاری کرد.

وی از کناره گیری آقای میر سلیم کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در حمایت از حجت الاسلام رئیسی خبر داد و عنوان کرد : حجت الاسلام رئیسی به عنوان کاندیدای اردوگاه انقلاب در عرصه انتخابات وارد شده و همه ما در روز جمعه برای ایشان تعیین تکلیف خواهیم کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری معیشت، تولید و اشتغال در رابطه با اقتصاد مقاومتی و ازدواج جوانان را از مسائل اصلی کشور دانست و اظهار کرد: رهبری در سال های متوالی بر روی اقتصاد مقاومتی تاکید دارد اما هیچ اثری نمی بینیم، کجای کار هستیم ؟ چرا به بیرون نگاه می کنیم ؟!

خجسته با عنوان اینکه اردوگاه انقلاب در طول 8 سال جنگ تحمیلی غیر ممکن ها را ممکن و با مقاومت خود پیروزی کسب کردند، تاکید کرد: آیا در اقتصاد مقاومتی نمی توانیم ؟ قطعا می توانیم؛ این دولتمردان کنونی هستند که نمی توانند.

* ریشه کن کردن فساد اقتصادی و اداری تنها راه عملی شدن اقتصاد مقاومتی

وی تجمع حامیان رئیسی را نمایانگر یک نمود در راستای وحدت بسیار عالی در سطح کشور دانست و بیان داشت : این تجمع شما وحدتی است که چشم دشمنان را کور و نشانه همدلی انقلابیون است.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور تنها راه عملی شدن اقتصاد مقاومتی را ریشه کن کردن فساد اقتصادی و فساد اداری برشمرد و تصریح کرد : بحث مفاسد اقتصادی یک اصل است ، زمانی که مبارزه نکنیم و سران مفاسد اقتصادی را تعیین تکلیف نکنیم اقتصاد مقاومتی عملی نمی شود.

وی با اشاره به اختلاس های انجام شده در دولت فعلی با بیان اینکه در بانک سرمایه ، صندوق ذخیره فرهنگیان ، بنیاد شهید و بانک دی 8 هزار و 500 میلیارد تومان در یک قسمت اختلاس شده است، اضافه کرد : این تنها یک قسمت از اختلاس ها است، برای ریشه کن کردن مفاسد اقتصادی حجت الاسلام رئیسی بهترین گزینه است چرا که جنس مفاسد اقتصادی را می شناسد و می تواند ریشه این مفاسد را بخشکاند.

خجسته با اشاره به عنوان دولت احتمالی حجت الاسلا م رئیسی ، دولت کارآمد را دولتی مبارزه با مفاسد اقتصادی و عملی کردن اقتصاد مقاومتی معرفی کرد و بیان داشت : سردار فرجی با حمایت از حجت الاسلام رئیسی، ازجبهه های مقاومت این پیغام را داده که محکم بایستید و از ایشان دفاع کنید.

وی خاطر نشان کرد : سند 2030 محکوم است چرا که مجلس و رهبری از آن مطلع نیست و وقتی مجلس شروع به کار کند با همکاران این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات