خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان:

ملت ایران امیدهای دشمنان را در 29 اردیبهشت به یأس تبدیل می‌کند

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه ملت ایران همان ملت سال 1357 است، گفت: تبلیغات استکبار نتوانسته هیچ گونه خللی در روند این انقلاب داشته باشد و دنیا بداند که ملت شهیدپرور ایران در روز 29 اردیبهشت تمام امیدهای دشمنان را به یاس تبدیل می کند.
کد خبر: ۸۸۶۰۹۱۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
سرهنگ اکبر یونسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به بحث انتخابات اظهار داشت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر در 29 اردیبهشت ماه حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

وی گفت: اکنون جبهه باطل در مقابل جبهه حق قرار گرفته است و تمام کسانی که دل به استکبار جهانی دوختند در مقابل انقلاب و انقلابی گری صف کشیده‌اند و دنیا چشم به این انتخابات دوخته است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: ملت انقلابی و عاشورایی ایران یک بار دیگر با بصیرت تمام دشمنان قسم خورده و کینه توز انقلاب را با حضور یکپارچه در پای صندوق‌های رأی چنان شکستی می‌دهد که دیگر در طول تاریخ نتوانند قد علم کنند.

وی یادآور شد: استکبار به خوبی ملت ایران را می شناسد ومی داند این ملت موقع خطر با تمام قدرت و یکپارچه در مقابل زورگویان عالم می ایستد و با توکل بر خدا از هیچ چیز هراس ندارد.

یونسی ابراز داشت: جهان امروز از این همه هیبت و صلابت قدرت روز افزون ایران در حیرت و تعجب مانده است چراکه هر جا مظلومی در هر جای دنیا باشد این ملت به ندای مظلومیت ان پاسخ می دهد.

وی در پایان با بیان اینکه ملت ایران همان ملت سال 1357 است، خاطرنشان کرد: تبلیغات استکبار نتوانسته هیچ گونه خللی در روند این انقلاب داشته باشد و دنیا بداند که ملت شهیدپرور ایران در روز 29 اردیبهشت تمام امیدهای دشمنان را به یاس تبدیل می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات