خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه همدان گفت: ملت با بصیرت ایران در روز 29 اردیبهشت تمام توطئه دشمنان داخلی و خارجی را خنثی می کند و درس فراموش نشدنی به بد خواهان انقلاب می دهد.
کد خبر: ۸۸۶۰۹۳۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
صادق نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به بحت انتخابات اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال فرصتی برای ضربه‌زدن به نظام جمهوریاسلامی ایران است اما ملت همیشه در صحنه ایران هیچ گاه این اجازه را آنها نداده است.

وی افزود: استکبار و ایادی آنان فکر نکنند که اگر فلان شخص انتخاب شد دیگر کار تمام شده است چراکه ایران انقلابی جوانانی دارد که هر لحظه آماده جان نثاری و از خود گذشتگی هستند.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: استکبار این آرزو را به گور خواهد برد که روزی بتواند بر این کشور تسلط پیدا کند چراکه ملت ایران انقلابی اگر خطری احساس کنند عاشورایی دیگر را رقم خواهند زد.

وی در ادامه بیان کرد: استکبار و منافقان به حرف بعضی از خدا بی خبران دلخوش نکنند چراکه آنها در دل این کشور نیز جایی ندارند، اربابان آنها هم به خوبی این را درک کرده است که آنانی که به استکبار دلخوش کرده اند ریشه ای در این انقلاب ندارند ونخواهند داشت.

نظری در پایان خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت ایران در روز 29 اردیبهشت تمام توطئه دشمنان داخلی و خارجی را خنثی می کند و درس فراموش نشدنی به بد خواهان انقلاب می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات