خبرهای داغ:
زهرا شجاعی
امام جمعه شهر ورزنه در دیدار با پاسداران ورزنه ای:
حجت الاسلام شامحمدی گفت: نام گذاری ولادت امام حسین علیه السلام به نام پاسدار افتخار بزرگی برای پاسداران کشور است.
کد خبر: ۸۸۵۴۳۹۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، مسئولان شهر ورزنه با برادر پاسدار رضا صادقی دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام شامحمدی  امام جمعه ورزنه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهارداشت:ما وهمه مردم میدانیم که آرامش امروزجامعه رامدیون سبز پوشان جامعه وعوامل سپاه پاسداران هستیم .

وی نقش سپاه پاسداران را در حفظ دستاوردهای نظام با اهمیت دانست وافزود: همانگونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

 شامحمدی در ادامه به حماسه ماندگار حسینی در جهت حفظ دین اسلام و شباهت کار پاسداران به کار امام حسین علیه السلام اشاره کرد و در همین راستا اضافه کرد: نام گذاری ولادت امام حسین علیه السلام به نام پاسدار افتخار بزرگی برای پاسداران کشور است پاسداران انقلاب اسلامی میراث دار سید و سالار شهیدان هستند امام حسین علیه السلام زمانی که احساس کردند اسلام از مسیر اصلی خارج شده است به امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و در این راه قیام نیز کرد و حماسه جاودان کربلا را رقم زد پاسدارن انقلاب اسلامی نیز به تبعیت از سالار شهیدان در ۸ سال دفاع مقدس و تا به اکنون و تا زمان ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا فداه از اسلام و مرز های اسلامی دفاع خواهند کرد.

ارسال نظرات