خبرهای داغ:
میرشفیعی
جلسه شورای بسیج شهرستان خوانسار مطرح شد؛
حجت الاسلام نوری گفت: یکی از اشتباهات راهبردی این است که افراد خود را به جای مقام ولایت نظریه پرداز و سیاست گذار می دانند و تبعیت گزینشی از ولی فقیه دارند در حالی که این امر اولین نقطه انحرافی این افراد محسوب می شود.
کد خبر: ۸۸۵۲۶۱۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار؛جلسه شورای بسیج شهرستان خوانسار با حضور مسئولان کارگروه های بسیج صبح امروز در سپاه ناحیه خوانسار برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ داود ذوالفقاری جانشین فرماندهی سپاه ناحیه خوانسار با اشاره به اهمیت مبعث رسول اکرم (ص)  در خصوص تشکیل جلسات کارگروه ها و ارائه برنامه راهبردی اظهار کرد: با توجه به نام گذاری سال ۹۶ به عنوان اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید وظیفه کارگروه  اقتصادی بسیج سنگین تر شده است.

هم چنین در این جلسه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خوانسار نیز با اشاره به سه شاخصه نظم، برنامه و استمرار برای انجام بهتر وظایف اظهار کرد:  دشمن به دنبال تقدس زدایی از نظام ولایی است، چرا که در نظام ولایی نظریه پرداز و سیاست گذاری با ولی فقیه است.

وی افزود: یکی از اشتباهات راهبردی این است که افراد خود را به جای مقام ولایت نظریه پرداز و سیاست گذار می دانند و تبعیت گزینشی از ولی فقیه دارند در حالی که این امر اولین نقطه انحرافی  افراد محسوب می شود.

حجت الاسلام علی نوری با تاکید بر بیانات رهبر انقلاب در خصوص وسعت، عظمت و نامتجانس بودن جبهه دشمن صریح کرد: جبهه دشمن هم وسیع، هم عظیم و هم نامتجانس است اما آنها یک هدف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

وی اضافه کرد: دشمنان ما دارای قدرت رسانه ای بالا هستند که همین نشان می دهد باید در برابر آنها جبهه داشته باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خوانسار با اشاره به شاخصه های انتخاب اصلح افزود: در انتخابات نیز باید با تحقیق افرادی را انتخاب کنیم که روحیه خدمت گذاری داشته باشند، با نشاط و جوان بوده و از ولی امر تبعیت نمایند.

وی خاطر نشان کرد: باید تحقیق کنیم و افراد صالح را بشناسیم و هر جایی هم که نتوانستیم به جمع بندی برسیم به معتمدین جامعه رجوع کرده و از آنها سوال کنیم، چرا که در هر صورت شرکت در انتخابات یک تکلیف و واجب است.
ارسال نظرات