خبرهای داغ:
امیر حسین سیف پور
با حضور مسئولین و مردم شهیدپرور شهرستان نطنز؛
20 فروردین ماه سالروز فناوری هسته ای، مراسم بزرگداشت این روز با حضور سرلشگر صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ، مسئولین شهرستانی، مردم شهیدپرور شهرستان نطنز، خواننده ارزشی کشور میلاد هارونی، فرزند شهید مدافع حرم احمد جلالی نسب، خانواده شهدای شهرستان و چند تن از دانشمندان هسته ای کشور در سالن ورزشی کرکس برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۹۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز،20 فروردین ماه سالروز فناوری هسته ای، مراسم بزرگداشت این روز با حضور سرلشگر صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ، مسئولین شهرستانی، مردم شهیدپرور شهرستان نطنز، خواننده ارزشی کشور میلاد هارونی، فرزند شهید مدافع حرم احمد جلالی نسب، خانواده شهدای شهرستان و چند تن از دانشمندان هسته ای کشور در سالن ورزشی کرکس برگزار شد.

در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین جلالی نسب فرزند شهید مدافع حرم احمد جلالی نسب با بیان حدیثی از پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: همه ما مسلمانان باید همانند شهدای هسته ای و شهدای مدافع حرم در راه مکتب شیعه و انقلاب حرکت و همه جانبه از کشورمان دفاع کنیم.

وی افزود: هنگامی که سخن از دفاع از حرم به میان می آید، مردم فکر می کنند باید در سوریه از حرم حضرت زینب(س) دفاع کنند اما تک تک افراد می توانند در منطقه و شهر خود مدافع حریم ولایت و کشور خود باشند.

حجت الاسلام جلالی نسب تصریح کرد: حرم فقط یک مشت خاک و خشت و آجر نیست بلکه حرم قلب شما مسلمانان و در نهایت حرم ولایت فقیه حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین روح الله امینی امام جمعه نطنز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای، مدافع حرم و شهدای 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: حضور دانشمندان هسته ای کشور همان کسانی که به غنای 20 درصد هسته ای رسیدند در شهر نطنز مایه خیر و برکت است.

وی افزود: امروز اعتقاد ما این است که در هر زمینه ای گوش جان به رهنمودهای حکیمانه و خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب سپردیم موفقیت و پیروزی از آن ما بوده و موجب عزت و افتخار کشورمان شده است.

حجت الاسلام امینی خاطرنشان کرد: غرب باوران، غرب گرایان و کدخداپرستان اگر در مخیله جاهلانه خود شکست نظام الهی و با خیال خام خود تنهایی ولی جامعه اسلامی را در ذهن خود می پرورانند باید آن را به گور ببرند. ما همانند شهدای مدافع حرم پشت سر مقام معظم رهبری هستیم و خواهیم ماند و این یعنی انقلابی بودن و انقلابی ماندن.

در ادامه برنامه میلاد هارونی از خواننده های ارزشی کشور نیز چند قطعه از آهنگ های انقلابی خود را اجرا نمود و در پایان از خانواده شهید مدافع حرم احمد جلالی نسب، دکتر سید یحیی رحیم صفوی و دکتر خوانساری از دانشمندان هسته ای کشور و رئیس سابق مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن تجلیل شد.
ارسال نظرات