خبرهای داغ:
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان:

پیروی از سیره و سبک زندگی ائمه(ع) انسان را از گمراهی نجات می‌دهد

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان با تاکید بر الگو قرار دادن سیره زندگی امام جواد(ع) در زندگی (ع) گفت: پیروی از سیره و سبک زندگی ائمه(ع) در زندگی انسان را به سر منزل مقصود می‌رساند و از گمراهی نجات می‌دهد.
کد خبر: ۸۸۴۴۳۱۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت امام جواد(ع) اظهار داشت: امام رضا(ع) در این خصوص می‌فرمایند«فرزندی با برکت تر از جواد الائمه(ع) به دنیا نیامده است» و این فرموده ایشان با وجود پیامبران و امامان معصوم (ع) حرف بسیار بزرگی است.

وی در خصوص علت این سخن با بیان اینکه حضرت امام جواد(ع) چهل سال بعد از عمر با برکت امام رضا(ع) متولد شد، افزود : قبل از ولادت این بزرگوار امام رضا(ع) فرزند دیگری نداشت و این امر موجب نگرانی اصحاب و شیعیان ایشان در امر امامت و جانشینی شده بود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان با تاکید اینکه با ولادت امام جواد (ع) تمام توطئه های دشمن خنثی شد، عنوان کرد: این دشمنان که تا قبل از ولادت امام جواد(ع) احساس خوشحالی و برای امر جانشینی توطئه می کردند با ولادت ایشان تمام توطئه های و نقشه آنها ناکام ماند و شک و تردید مردم برطرف شد.

وی اضافه کرد: امام جواد(ع) در هفت سالگی با امامت رسید و با قبول مسئولیت به هدایت و ارشاد مردم پرداخت.

فاضلیان با تاکید بر الگو قرار دادن سیره زندگی امام جواد در زندگی (ع) ابراز داشت: جاری ساختن سیره و سبک زندگی ائمه(ع) در زندگی انسان را به سر منزل مقصود می‌رساند و از گمراهی نجات می‌دهد.

وی با اشاره به فرموده امام جواد(ع) که «اعتماد به خداوند بهای بدست آوردن هر چیزی است»، یادآور شد: هر فردی که می خواهد به مرتبه و جایگاه والا برسد با اعتماد به خداوند به آن مقام و جایگاه خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات