خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

ماه رجب فرصت مناسبی برای خودسازی و خودشناسی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: ماه رجب فرصت بسیار مناسبی برای خودسازی، خودشناسی و تخلیه کردن وجود خود از بدی‌ها و زشتی ها است.
کد خبر: ۸۸۴۴۶۴۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
حجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای و تبریک به مناسبت اعیاد ماه رجب و میلاد حضرت امام جواد الائمه (ع) و میلاد حضرت علی اصغر(ع) اظهار داشت: ماه رجب یکی از ماه‌های پر از خیر و برکت است که در روایات به آن بسیار تاکید شده واز آن به ماه خدا اشاره شده است .

وی افزود: این ماه همانند ماه شعبان و ماه رمضان از ماه‌های بسیار با شرافت و با فضیلت است که در روایات اسلامی بر آن تأکید و توصیه شده به طوری که ماه رجب شهر اللّه یعنی ماه خدا نامیده شده که رحمت خدا در آن بر بندگان سرازیر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: ماه رجب بهترین فرصت برای انسان‌های با ایمان است تا بسیار استغفار و توبه کنند .

وی با بیان اینکه ماه رجب فرصت بسیار مناسبی برای خودسازی، خودشناسی و تخلیه کردن وجود خود از بدی‌ها و زشتی ها است، گفت: این ماه، ماهی است برای برطرف کردن مشکلات اعتقادی تا بتوانیم به ماه مبارک رمضان ورود پیدا کنیم.

شیرزادی ماه رجب را ماه ولایت خواند و گفت: ارزشمندترین اعمال شیعیان در این ماه انتظار فرج است که با ظهور حضرت مهدی (عج) مشکلات جهان برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از چیزهایی که در ماه رجب پسندیده است دعا کردن است، گفت : از جمله فضیلت ماه رجب آن است که ایام البیض در آن واقع شده یعنی روز سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم و اعتکاف برای خدا و روزه داری که در آموزه های دینی بر آن تأکید و سفارش شده است و دعا در این ماه یکی از پسندیده ترین اعمال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات