خبرهای داغ:
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: پویش مردمی درختی برای مادرم به یاد حضرت فاطمه زهرا (س) حرکت فرهنگی بسیار ارزشمند است که مردم تشویق به کاشت درخت می کند لذا باید اشجاری سازگار و متناسب با اقلیم اصفهان به طور قابل توجهی کاشته شود.
کد خبر: ۸۸۳۳۰۱۸
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج،احمد سالک در گفتگو با خبرگزاری بسیج نیوز ،به مناسبت روز درختکاری افزود: در  اسلام  و روایات در زمینه محیط زﯾﺴﺖ ﺑﻪ ﮐﺮار ﺑﺮ اﻫﻤﯿﺖ آن ﺗﺄﮐﯿﺪ ﺷﺪه به طوری که یکی از دستورات اسلام است.
 وی با بیان این که توجه و اهمیت  به محیط طبیعی و طبیعت با توجه به زندگی ماشینی  بسیار ضروری است اذعان داشت: در حال حاضر میزان آلایندگی و آلودگی در شهرها مخاطره انگیز شده و منجر به ایجاد امراض متفاوت شده به همین دلیل کاشت درخت  از سوی آحاد مردم  بسیار اساسی است  و در  احادیث کاشت درخت از مصادیق باقیات الصالحات شمرده شده است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: لازم است دستگاه های زیربط به خصوص جهاد کشاورزی ، محیط زیست و فرمانداری و شهرداری با کمک مردم همت به کاشت درخت بگمارند تا اصفهانی سبز داشته باشیم.
وی با اشاره به طرح پویش مردمی درختی برای مادرم که از سوی شهرداری اصفهان در حال اجراست تصریح کرد:چنین پویشی که به یاد حضرت فاطمه زهرا (س)   حرکت فرهنگی بسیار ارزشمند است که مردم تشویق به کاشت درخت می کند لذا باید اشجاری سازگار و متناسب با اقلیم اصفهان به طور قابل توجهی کاشته شود.
 سالک ادامه داد: دولت نیز باید  تمام امکانات خود را برای سلامت مردم بسیج کند تا به سبزینگی دست یابیم.
ارسال نظرات