خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ضروریات جامعه امروز

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد را یکی از ضروریات جامعه امروز عنوان کرد و گفت: تزریق این فرهنگ غنی به جامعه و آشنایی جوانان با راه شهدا بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند.
کد خبر: ۸۸۳۲۵۴۰
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یادواره شهدای پایگاه شهید فتوحی در مسجد روستای رباط شورین با حضور خانواده‌های شهدا و رزمندگان و مردم شهیپرور این روستا در مسجد امیر المومنین بر گزار شد.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: انقلاب ما، انقلاب مستضعفین بود.

سیدرضا موسوی ابراز داشت: در حقیقیت در طول تاریخ همیشه مستضعفین یاور دین وحق بودند که این یک نقطه قوت برای دین مبین اسلام است.

وی با بیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهیدان هستیم، عنوان کرد: وظیفه امروز ما زنده نگه داشتن یاد شهدا و ادامه راه آنان است.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر آشنایی نسل جوان با شهدا و آرمان‌های شهدا تصریح کرد: این مهم یکی دیگر از وظایف ما است که نباید در این زمینه کوتاهی کنیم.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد را یکی از ضروریات جامعه امروز عنوان کرد و افزود: تزریق این فرهنگ غنی به جامعه و آشنایی جوانان با راه شهدا بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات