خبرهای داغ:
رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان نهاوند:

برگزاری یادواره‌های شهدا فرصت و تلنگری برای ما است

رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان نهاوند با بیان اینکه شهدا نیازی به برگزاری یادواره ندارند، گفت: در واقع برگزاری این مراسم‌ها فرصت و تلنگری برای ما است، تا بدانیم که این آرامش و امنیتی که امروز داریم همه را مدیون خون کسانی هستیم که از جان و مال خود گذشتند .
کد خبر: ۸۸۳۲۹۹۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، هادی سلگی در یادواره 14 شهید فرهنگی و 114 شهید دانش‌آموز نهاوند ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر شهرستان نهاوند اظهار داشت: شهدا حق بسیاری بر گردن ما دارند.

وی با بیان اینکه شهدا نیازی به برگزاری یادواره ندارند، گفت: در واقع برگزاری این مراسم‌ها فرصت و تلنگری برای ما است، تا بدانیم که این آرامش و امنیتی که امروز داریم همه را مدیون خون کسانی هستیم که از جان و مال خود گذشتند .

رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان نهاوند افزود : درآن زمان تمام دنیا علیه ایران که کشوری نوپا بود و پرچم اسلام را به دست گرفته بود بسیج شده بودند اما جوانان برومندی از این خطه برخاستند و در مقابل دشمنان به مبارزه پرداختند تا ما امروز با امنیت و آرامش باشیم .

وی اضافه کرد: در تمام کشورهای همسایه ما جنگ و ناامنی بیداد می کند و ما به برکت همین شهدا در امنیت هستیم و امید است که رهرو خوبی برای آنها باشیم .

سلگی گفت : از زندگی وجان و مال خود گذشتن کار ساده ای نیست و شجاعت و اعتقاد می خواهد که شهدا این شجاعت و اعتقاد را داشتند و ما و شما باید ادامه‌دهنده راه این شهدا باشیم و اجازه ندهیم که دشمن پای از گلیم خویش فراتر نهد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار