خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: خاطرات شهدا دایره المعارف است، یعنی همه آنچه که جامعه بشری به آن نیازمند است در این دایره المعارف است و مربوط به گفتمان و خاطرات شهداست.
کد خبر: ۸۸۳۰۱۰۶
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن بهرام نیا شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای گرانقدر شهرستان نهاوند بیان داشت: یادواره های شهدا تذکری است برای ما که با همه دستگاه های فرهنگی، نظامی و در رآس آنها سپاه پاسداران به صورت مقدم تراز دوره های گذشته یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و ادامه‌دهنده راه آنها باشیم .

وی گفت: خاطرات شهدا دایره المعارف است، یعنی همه آنچه که جامعه بشری به آن نیازمند است در این دایره المعارف است و مربوط به گفتمان و خاطرات شهداست.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا بنا به فرموده مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) شمع محفل بشریت هستند، افزود: هرشهید به منزله پرچم و مشعلی است که بر بلندترین قله سرافرازی یک ملت سربلند درخشش می کند.

وی ادامه داد : وصایای شهدا را باید ملکه ذهنمان کنیم چرا که با آنها هم دنیا هم آخرت خوبی خواهیم داشت، خیلی ها بودند عقاید خوب ، شهرت آوازه خوبی داشتند اما عاقبت بخیر نشدند چراکه از گفتمان شهدا زاویه پیدا کردند و این زاویه پیداکردن هم یکباره حاد نمی شود و به مرور زمان بازنمی شود و یک زمانی به خود می آیند که عمر تمام شده و کار از کار گذشته است و هیچ کاری نمی‌توان کرد.

بهرام نیا گفت: شهدا اعتقاد قلبی به این حدیث قدسی داشتند که می‌فرماید «بالاتر از هر خوبی و کار نیکی، یک کار خوب و نیک دیگری نیز هست ، مگر شهادت که بالاتر از این کاری و مقام ومرتبه ای نیست.

وی ابراز داشت: اگر می‌خواهیم جامعه ای سالم و باامنیت، نظم و اقتصاد خوب و اشتغال داشته باشیم و ازاین رکود خارج شویم لازمه آن گام برداشتن ا درهمان مسیری است که شهدا طی طریق کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات