خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) یادواره 130 شهید بخش زرین‌دشت و شهر برزول نهاوند با حضور امت شهیدپرور برزول برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۱۳۹۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نسل جوان جامعه نیازمند آشنایی با راه و روش زندگی شهدا و عمل به وصیت‌نامه‌های شهدا است، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی تهاجم گسترده‌ای را برعلیه نسل جوان به راه انداخته‌اند تا آن‌ها را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کنند، بنابراین باید با برگزاری یادواره‌های شهدا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جامعه ترویج دهیم.

وی افزود: باید تلاش کنیم در ایام مختلف سال یادواره‌های باشکوهی را با حضور جوانان برگزار کنیم به همین منظور در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) چندین یادواره شهدا در سطح شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: در ایام فاطمیه امسال برنامه‌های بسیار خوب فرهنگی در سطح شهرستان اجرا می‌شود که برگزاری یادواره‌های شهدا زینت‌بخش این مراسمات است.

کریمی گفت: در طول این ایام یادواره شهدای دانشجو و یادواره 50 شهید روستای دهفول برگزار شد و در روزهای آینده نیز چند یادواره برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) یادواره 130 شهید بخش زرین‌دشت و شهر برزول نهاوند با حضور امت شهیدپرور برزول برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: این مراسم روز پنجشنبه از ساعت 14 در مهدیه شهر برزول با سخنرانی امیر سرتیپ فریدون نوری از فرماندهان ارتش برگزار می‌شود.

کریمی گفت: در این هفته دو یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در شهر فیروزان و شهر نهاوند برگزار می‌شود که سخنران مراسم فیروزان حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه شهرستان نهاوند خواهد بود و این مراسم صبح یک‌شنبه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی نهاوند نیز صبح چهارشنبه در کانون شهید باهنر این شهر با حضور خانواده‌های معظم شهدا و فرهنگیان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در دو روستای شریف‌آباد و مهین آباد نیز یادواره‌های شهدا برگزار می‌شود که سخنران مراسم روستای شریف‌آباد سردار مظاهر مجیدی جانشین سپاه استان همدان خواهد بود و این مراسم نیز روز پنج‌شنبه از ساعت 9:30 در مسجد این روستا برگزار می‌شود.

کریمی در پایان گفت: روز چهارشنبه نیز یادواره شهدای روستای مهین آباد با سخنرانی سردار فرجی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات