خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: باید مراقب شأن بسیجی بودن خود باشیم این مقامی است که به هر شخص وهر کشوری داده نمی شود و دارندگان این منصب باید امانتداران خوبی باشند .
کد خبر: ۸۸۳۳۰۰۲
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار مهدی ظفری در یادواره 14 شهید فرهنگی و 114 شهید دانش‌آموز نهاوند ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت یاد وخاطره شهدا اظهار داشت: باید مراقب شأن بسیجی بودن خود باشیم این مقامی است که به هر شخص وهر کشوری داده نمی شود و دارندگان این منصب باید امانتداران خوبی باشند .

وی با توجه به اینکه در آستانه عملیات بیت المقدس 2 هستیم، گفت: در سال 1366 عملیاتی به نام بیت المقدس 2 انجام گرفت که اکثر شهدای شهرستان نهاوند نیز جزء شهدای این عملیات هستند شهدای نوجوان و جوانی که از جان خود گذشتند و در سرمای 20 الی 30 درجه ایستادند و مقاومت کردند تا امروز ما در آرامش باشیم .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان افزود: در زمان جنگ زنان و دختران ما که حافظان جامعه دینی ما هستند و عفاف و پاکدامنی را به سراسر دنیا رساندند در پشت جبهه ها بودند و فرزندانی تربیت کردند که لرزه بر اندام دشمن انداخته است .

* باید احساسات انقلابی خود را بازسازی کنیم

وی در بخشی از سخنان خود به خاطراتی از همرزمان شهیدش پرداخت و گفت: نهاوند مخزن برکت شهداست، جوانان برومندی که از این شهر برخاستند و با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند و حیف است که این تابلوهای عینی را داشته باشیم و به خطا برویم .

ظفری تصریح کرد: دشمن دنبال شکاف در جامعه است و وحدت و فرهنگ این ملت را نشانه گرفته است و دنبال این است که نگاه ما را عوض کند، اما چشم ما باید به دنبال ولایت فقیه زمان باشد.

وی با بیان اینکه رسم وغیرت و جوانمردی ایرانی اجازه نمی دهد که دشمن پا به حریم ایران بگذارد، عنوان کرد: این جامعه یک جامعه توحیدی است و جامعه توحیدی و در حال انتظار باید فراتر از اینها فکر کند و به تشکیل یک حکومت جهانی بیندیشد .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خاطرنشان کرد: باید احساسات انقلابی خود را بازسازی کنیم، وحدت را بیشتر کنیم و پابه پای رهبری و ولایت فقیه پیش برویم و خود را پیدا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات