خبرهای داغ:
سرهنگ فرمانیان گفت: وقتی نیروهای رزمی کشور آماده‌ی فداکاری و مجهز باشند دشمن جرأت نمی کند به کشور نگاهی بدخواهانه داشته باشد
کد خبر: ۸۸۲۹۴۰۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آران و بیدگل ظهر امروز در جمع خبرنگاران از نمایش اقتدار نظامی بسیج در رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان خبر داد و عنوان کرد: رزمایش دو روزه گردان های بیت المقدس و دسته های واکنش سریع سپاه ناحیه آران و بیدگل پنجم و ششم اسفندماه در منطقه عمومی اردوگاه قدس شهرستان برگزار خواهد شد.

سرهنگ مرتضی فرمانیان تقویت و حفظ آمادگی و توان رزم گردان‌های الی‌بیت‌المقدس و آمادگی مقابله تهدیدات احتمالی دشمن را از اهداف رزمایش دانست و اظهار کرد: با توجه به تاکید فرمانده کل قوا آمادگی نیروهای مسلح نه تنها برای پیروزی بر دشمن بلکه برای مصون ماندن کشور از نیات پلید آنان ضروری است.

وی به تهدیدهای اخیر مقامات آمریکا و ایادی آنان در منطقه غرب آسیا اشاره کرد و گفت: وقتی نیروهای رزمی کشور آماده‌ی فداکاری و مجهز باشند دشمن جرأت نمی کند به کشور نگاهی بدخواهانه داشته باشد.

مرتضی فرمانیان در مورد برنامه های رزمایش تصریح کرد: عملیات امنیتی و دفاع از کوی و برزن، برقراری ایست و بازرسی، کنترل جمعیت با محوریت مقابله با ناآرامی ها، امنیت و حفاظت از مراکز مهم شهر، کمین و ضد کمین، دفاع دورادور همراه با انفجارات و تیراندازی توسط بسیجیان از جمله برنامه های رزمایش است.

وی رزمایش های نظامی را فرصتی مناسب برای کسب معنویت و پیوند با آرمانهای شهدا دانست و اضافه کرد: این برنامه ها تداعی کننده حال و هوای رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل است و باید از فرصت به دست آمده نهایت استفاده صورت بگیرد.

با اعلام فرمانده سپاه آران و بیدگل نیروهای حاضر در این رزمایش را اعضای گردان‌های عملیاتی الی بیت‌المقدس و مربیان، سرگروه‌های و بسیجیان عضو حلقه‌های صالحین تشکیل می دهند.

 



ارسال نظرات