خبرهای داغ:
جانشین بسیج دانشجویی:

آمریکا از الگو شدن ایران در خاورمیانه هراس دارد

جانشین بسیج دانشجویی گفت: آمریکا به دنبال این است که ایران الگوی کشورهای همسایه و خاورمیانه قرار نگیرد چراکه از این امر هراس دارد.
کد خبر: ۸۸۲۹۲۵۰
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دهمین یادواره شهدای گردان 155 حضرت علی اصغر (ع) تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با حضور مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان همدان و پیشکسوتان گردان 155 برگزار شد.

جانشین بسیج دانشجویی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده شهید «حاج ستار ابراهیمی» و شهدای مدافع حرم استان همدان و قافله سالار شهدای مدافع حرم شهید سرلشگر پاسدار «حاج حسین همدانی» و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه بیان کرد: بزرگ‌ترین نعمت انقلاب اسلامی حضور پر شور مردم ایران در سالروز پیروزی انقلاب بعد از گذشت 38 سال بود.

حجت الاسلام عباس نصیری‌فرد ابراز داشت: امام خمینی (ره) دنبال پایه‌ریزی حکومت در کشور نبود بلکه دنبال حکومت الهی در جامعه و کشور ایران بود.

وی تصریح کرد: ساختار جمهوری اسلامی بر اساس ولایت فقیه است که این همان محتوایی بود که امام خمینی (ره) به دنبال آن بود.

جانشین بسیج دانشجویی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در 8 سال جنگ هزینه داد و جوان‌هایی دادیم که در هیچ کشوری درس جنگیدن نیاموخته بودند جوان‌هایی امثال شهید «باکری»، شهید «باقری» و دیگر شهدایی که همه دانش‌آموزان این انقلاب و مطیع امر رهبر خود بودند.

وی با بیان اینکه دشمن با حیله های فرهنگی و تفکر وارد عرصه جنگ شده است، گفت: ایران به دنبال برقراری عدل در جهان و به دنبال حکومت مردم محوری است و امریکا به دنبال ظلم و خونریزی و پایه‌گذاری حکومت خود است .

نصیری فرد خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال این است که ایران الگوی کشورهای همسایه و خاورمیانه قرار نگیرد چراکه از این امر هراس دارد.

وی با بیان اینکه مولفه‌های قدرت ایران 5 مورد است، یادآورشد: اگر این موارد در هر حکومتی باشد این حکومت الهی و توحیدی خواهد بود که اولین مولفه آن مبانی نظری و دینی جمهوری اسلامی است.

جانشین بسیج دانشجویی تصریح کرد: داشتن رهبری شجاع، مدیر و مدبر، مردمی که در هر شرایطی با دشمن مقابله می کنند، مردمی که گوش به فرمان رهبر هستند و حرکت در جبهه مقاومت و ایستادگی از دیگر مولفه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات