خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان گفت: اگر تعریف اقتصاد مقاومتی مقام عظمای ولایت در جامعه ساری و جاری شود ما هیچ نیازی به محتواهای دیگر نداریم و همین محتوا ما را در مقابل تدابیر ناشیانه دشمن بیمه خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۲۹۸۶۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آئین تجلیل و نکوداشت برگزیدگان سال 95 در حوزه تعامل با بسیج با حضور سردار فرجی فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) و فرمانده بسیج ادارات استان همدان برگزار شد.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان در این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم با اشاره به دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در خصوص محور مقاومت در سوریه و عراق اظهار داشت: امداد و کمک به مردم ستمدیده و مظلوم این دو کشور از وظایف ما است.

سردار مهدی فرجی فریاد مظلوم را اتمام حجت برای حضور و خدمت‌رسانی در جبهه مقاومت دانست، افزود: امنیت امروز کشور را مدیون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستیم.

وی در ادامه با بیان خاطراتی از شهید والا مقام «محمدحسین بشیری» رشادت‌های این جوان دلاور را پاس داشت و با اشاره به موقعیت استراتژیکی کشور در حال حاضر و تحریم‌های اقتصادی دشمن گفت: این تحریم‌ها از جنس ضعف دشمن است.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: این تحریم‌ها اگر در مورد هر کشوری پیاده می‌شد به طور قطع کمر آن کشور می‌شکست اما در این مملکت با حضور قدرتمند و مجاهدانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب که با نگاه نافذ خود همه صحنه‌ها را رصد می‌کند و نسخه‌های شفابخش را ارائه می‌دهد این مقابله باعث فرسایش دشمن و خستگی مفرط برای جبهه مقابل شده است.

وی ادامه داد: اگر تعریف اقتصاد مقاومتی مقام عظمای ولایت در جامعه ساری و جاری شود ما هیچ نیازی به محتواهای دیگر نداریم و همین محتوا ما را برای بنیان نهادن یک اقتصاد قابل و کاربردی حمایت خواهد کرد و در مقابل تدابیر ناشیانه دشمن بیمه خواهد کرد.

در ادامه مطالبات بسیج ادارات از دستگاه‌ها بیان و مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات