خبرهای داغ:
دبیر سی‌امین پاسداشت شهدای شلمچه حماسه کربلای 5 در همدان گفت: سی‌امین پاسداشت شهدای شلمچه حماسه کربلای 5 و جمعی از شهدای همدان همراه با گرامیداشت شهدای مدافع حرم در دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۲۸۹۱۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
حمید ملونی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال ایثار و شهادت اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی با ایثار و گذشت خود به همگان درس بزرگی و دلیر مردی را آموختند.

وی افزود: امروز همه ما وظیفه داریم با گرامیداشت یاد و نام شهدا حرکتی در جهت معرفی بیش از پیش آن ها به نسل جوان داشته باشیم.

دبیر سی‌امین پاسداشت شهدای شلمچه حماسه کربلای 5 در همدان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» یادآور شد: یکی از مناسب ترین راه ها برای زنده نگاه داشتن یاد شهدای والامقام، برگزاری یادواره های شهدا است.

وی ادامه داد: سی‌امین پاسداشت شهدای شلمچه حماسه کربلای 5 و جمعی از شهدای همدان همراه با گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان از ساعت 15 تا 17 روز پنج شنبه پنجم اسفند ماه در محل مسجد مهدیه شهر همدان برگزار می‌شود.

ملونی با اشاره به برگزاری برنامه‌های جانبی در این پاسداشت گفت: خاطره گویی توسط جانباز سرافراز «علی خوش لفظ» راوی کتاب «وقتی مهتاب گم شد» که اخیرا این کتاب مورد تقریظ رهبر معظم انقلب اسلامی قرار گرفت از جمله بخش های این مراسم خواهد بود.

دبیر پاسداشت شهدای شلمچه حماسه کربلای 5 در همدان تصریح کرد: این مراسم با حضور خانواده های معظم و معزز شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم، رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس و مردم شریف و ولایت مدار دارالمومنین همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات