خبرهای داغ:
یکی از رزمندگان دفاع مقدس گفت: شهدا جز برای رضای خدا نفس نمی‌کشیدند و تمام کارهای آنها برای قرب الی الله بود و رمز ماندگاری آنها همین است.
کد خبر: ۸۸۳۰۰۷۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سی‌امین پاسداشت شهدای شلمچه حماسه کربلای 5 با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، رزمندگان، بسیجیان و مردم ولایت‌مدار همدان در مسجد مهدیه برگزار شد.

یکی از رزمندگان دفاع مقدس در این مراسم به خاطره‌گویی از دفاع مقدس و شهدای کربلای 5 پرداخت و اظهار داشت: در شانزده سالگی که اوایل انقلاب بود با محیط مقدس سپاه آشنا و چندین بار به جبهه ها اعزام شدم.

مهدی قاسمی افزود: شهدا جز برای رضای خدا نفس نمی‌کشیدند و تمام کارهای آنها برای قرب الی الله بود و رمز ماندگاری آنها همین است.

وی با تأکید بر نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس ابراز داشت: یکی از شرایط شهادت ترک دنیا و اطاعت از امام و ولایت است و شهدا این ویژگی را داشتند.

این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا عنوان کرد: برگزاری این مراسمات برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و تزریق فرهنگ دفاع مقدس و روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی به جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نقشه‌های شوم دشمنان برای نظم جمهوری اسلامی و ملت ایران، جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ دفاع مقدس است.

قاسمی با تأکید بر مطالعه وصیت‌نامه شهدا تصریح کرد: آشنایی با شهدا و سیره آنان لازمه ادامه راه این عزیزان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات