خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد

ضرورت سوق منابع حیاتی به سمت توسعه

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اهتمام ویژه در راستای شناسایی منابع حیاتی استان بر سوق دادن آن منابع به سمت توسعه به خصوص کسانی که تخصص کشاورزی دارند، تأکید کرد.
کد خبر: ۸۸۲۸۵۶۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در نشست بصیرتی که در سالن جلسات بانک کشاورزی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: امرزو ما مجموعه بانک کشاوزی را، مجموعه‌ای عظیم در تراز انقلاب اسلامی در استان همدان می‌دانیم.

وی گفت: این بانک تخصصی‌ترین بانک در استان است چراکه مجموعه فعالیت‌های این حوزه تخصص محور بوده و حرکت‌های خوبی را در آن شاهد بوده‌ایم.

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد: یک اهتمام ویژه در هیئت رئیسه استان در راستای شناسایی منابع حیاتی استان و سوق دادن آن منابع به سمت توسعه به خصوص کسانی که تخصص کشاورزی دارند صورت گرفته است.

وی در خصوص توزیع عادلانه منابع، تأکید کرد: منابع در سطح استان به صورت عادلانه توزیع شده و راهکارهایی که از ابتدای سال انجام شده با توجه به شعار سال بوده و جزء بیلان این بانک قرار دارد که جزء مطالبات ما است.

امیری در ادامه اضافه کرد: بانک کشاورزی توانسته با ابتکار نوین و بنگاه‌های کوچک زودبازده ظرفیت‌ها را شناسایی کرده و کارهای خوبی در این زمینه انجام شده و برای جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو حسابرسی خوبی انجام گرفته که منابع به سمت اقتصاد مولد باشد.

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: کارهای فرودستی کوچک و حمایت از کارهای کوچک با شناسایی ظرفیت‌های نخبگی با تلاش و مجاهدت این مجموعه انجام شده که توانسته رونق خاصی در این زمینه ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی در حوزه اقتصاد مقاومتی جریان‌سازی مناسبی صورت داده و در جذب سرمایه امسال بسیار خوب و با جدیت عمل کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات