خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

تکیه بر توان داخلی ایران را به سمت توسعه و آبادانی می‌برد

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با تأکید بر تکیه بر توان داخلی گفت: ایران دارای سرمایه‌های انسانی متخصصی است که ایران را روز به روز به سمت توسعه و آبادانی می برند.
کد خبر: ۸۸۲۳۶۰۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
تکیه بر توان داخلی ایران را به سمت توسعه و آبادانی می‌برد

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در روستای توانه از توابع بخش زرین دشت با گرامیداشت یاد و خاطره ۶ شهید گلگون کفن این روستا اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی به خاطر نیروی ایمان و اعتقاد ملت شریف ایران پدید آمد.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران شروع عصر تازه‌ای در تاریخ ایران به شمار می رود، افزود: کشوری که چندین هزار سال تحت سلطه شاهان و استعمارگران قرار داشت از بند زنجیر اسارت رها شده و سرنوشت آن را مردم مسلمان و انقلابی رقم زدند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران بدون وابستگی به شرق و غرب در 22 بهمن 1357 به پیروزی رسید و معادلات استکبار جهانی را برهم زد.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همواره به دنبال توطئه‌‌هایی برای از بین بردن این نظام بوده‌اند، گفت: تا امروز با دریات مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت ایران دشمنان نتوانسته‌اند کوچک‌ترین ضربه‌ای به این نظام بزنند.

کریمی با تأکید بر تکیه بر توان داخلی خاطرنشان کرد: ایران دارای سرمایه‌های انسانی متخصصی است که ایران را روز به روز به سمت توسعه و آبادانی می برند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار