خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
فرمانده حوزه مقاومت بسیج 6 خواهران حضرت معصومه (س) ناحیه امام صادق (ع) اصفهان
فرمانده حوزه مقاوت 6 خواهران حضرت معصومه (س) ناحیه امام صادق (ع) اصفهان گفت : با هدف ایجاد آمادگی در مواقع بحرانی رزمایش امداد و نجات با حضور بسیجیان گردان کوثر این حوزه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۲۸۲۷۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان فرمانده حوزه مقاومت 6 خواهران حضرت معصومه (س) ناحیه امام صادق (ع) گفت : در این رزمایش گردان های کوثر اقدامات عملیات امداد و نجات در مقابله با حملات هوایی اعم از نجات مصدوم ، سازماندهی گم شدگان، آموزش اطفاء حریق، حمل مصدوم، مواجهه با صدمات و انجام کمک های اولیه و تأمین امنیت را انجام دادند.

خواهر قادری افزود: بسیجیان عضو گردان امداد و نجات کوثر حوزه 6حضرت معصومه در طول سال طی سه مرحله  در قالب گروهان ها فراخوانی و آموزش های تخصصی و تئوری را  به مدت 24 ساعت طی نموده و اردوی عملی و تکمیلی را با برگزاری رزمایش به پایان می رسانند.

وی در پایان افزود: این رزمایش که حدود 12 ساعت می باشد بسیجیان پس از آموزش مباحث تئوری به صورت عملی تمرین می کنند.

خواهر افشار فرمانده گردان کوثر نیز در حاشیه این رزمایش گفت :  خواهران بسیجی از آمادگی کاملی جهت مقابله با بحران ها و حوادث احتمالی برخوردار می باشند.

شایان ذکر است در اجرای این رزمایش و آموزش های لازم و تخصصی ،سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان همکاری خوبی داشته است.

 

 

ارسال نظرات