خبرهای داغ:
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: با دفن شهدای عزیزمان در این مکان مجموعه تخت فولاد همچون یک حرم مطهر و پاک شده است. امیدوارم مکان جدید سالن اجتماعات گلستان شهدا که با همکاری شهرداری و بنیاد شهید احداث می شود، در خور نام تخت فولاد باشد.
کد خبر: ۸۸۲۰۵۲۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج نیوز،آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در چهل و پنجمین برنامه هرهفته چند افتتاح شهرداری اصفهان در مراسم کلنگ زنی سالن اجتماعات گلستان شهدا در سخنانی اظهار کرد: اگر شهدای عزیز در این قبرستان دفن نشده بودند باز هم سزاوار بود که سالن بزرگی در خور اصفهان در تخت فولاد داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه تخت فولاد به نوعی سومین قبرستان شیعه در کل دنیا مطرح است، افزود: این قبرستان عظیم نه از لحاظ وسعت بلکه از لحاظ اینکه مامن عالمان بزرگی است از اهمیت بالایی در جهان برخوردار است.
امام جمعه اصفهان ادامه داد: بزرگی این عالمان ضرورت احداث ساختمانی این چنین درخور برای اصفهان را الزامی می کند و همیشه کمبود سالن اجتماعات مجهز در این فضای معنوی به خوبی احساس می شد
آیت الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: با دفن شهدای عزیزمان در این مکان مجموعه تخت فولاد همچون یک حرم مطهر و پاک شده است.
وی ضمن قدردانی از سازندگان سالن اجتماعات تخت فولاد و با اشاره به اینکه این سالن بزرگ جوابگوی نیازهای اصفهان است گفت: این سالن قدیمی درخور اصفهان نبود و نیاز به احداث سالن مناسب تر وجود داشت.
امام جمعه اصفهان افزود: امیدوارم این مکان که به همت شهرداری و بنیاد شهید احداث می شود، در خور اسم تخت فولاد باشد.
وی با اشاره به اینکه همه باید دست در دست هم به سازمان های دولتی کمک کنیم، گفت: بهتر است خیرین برای پیشبرد سریعتر این مرکز به یاری بشتابند و امید ما این است این ساختمان هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.
نویسنده:حسن زاده 
ارسال نظرات