خبرهای داغ:
نایب رییس کمیسیون حقوقی مجلس عنوان کرد

آلوده شدن به غرض‌ورزی‌ها و دنیاطلبی‌ها آفت اصلی برای مداحان

نایب رییس کمیسیون حقوقی مجلس با اشاره به ارزشمند بودن فعالیت مداحان، این کسوت شریف را دارای جایگاهی ارجمند دانست و گفت: آلوده شدن به غرض‌ورزی‌ها و دنیاطلبی‌ها،آفت اصلی آن است.
کد خبر: ۸۸۱۸۲۷۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمد کاظمی در جمع مداحان و شعرای آئینی ملایر بیان داشت: عزت امروز ما مدیون ایثارگران آزاده ای است که حسین‌وار، خون خویش را در راه عقیده و شرف هدیه کردند.

وی مکتب حسینی را راه و طریق آزادگی توصیف کرد و گفت: معنای حقیقی ولایتمداری پرهیز از افراط و بداخلاقی است.

نایب رییس کمیسیون حقوقی مجلس با اشاره به ارزشمند بودن فعالیت مداحان، این کسوت شریف را دارای جایگاهی ارجمند دانست و تصریح کرد: آلوده شدن به غرض‌ورزی‌ها و دنیاطلبی‌ها،آفت اصلی آن است.

وی نقش ذاکرین اهل بیت(ع) در روشن ساختن فضای جامعه و زنده نگاه داشتن آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی را مهم قلمداد کرد و افزود: مراقبت از نفس اماره و دوری جستن از خرافه و بدعت امری مهم در این مسیر به شمار می‌رود.

کاظمی با اشاره به رهنمودهای مکرر مقام معظم رهبری به مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) پیرامون دقت نظر در گفته‌ها و سروده‌هایشان، خاطرنشان کرد: همان گونه که انعکاس درست و دقیق مصیبت‌های وارده به اهل بیت(ع)، ضرورت همیشگی جامعه است، تفرقه افکنی و غلو در بیان مطالب نیز امری مذموم و به دور از اخلاق اسلامی است.

وی تعدد هیاتهای مذهبی و مداحان در ملایر دارای برکات فراوان عنوان کرد و برای همه خادمین مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع)آرزوی صحت نفس و حسن عاقبت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات