خبرهای داغ:
به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان همدان؛

مراسم یادبود و گرامیداشت شهدای آتش‌نشان در همدان برگزار شد

مراسم یادبود و گرامیداشت شهدای آتش‌نشان به همت دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان همدان در مسجد مهدیه همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۸۲۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم یادبود و گرامیداشت شهدای آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکوی تهران با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان، مسئواین سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، جمعی از فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی و تیپ 32 انصارالحسین (ع)، استاندار، فرماندار، شهردار، مسئولین سازمان‌ها، ادارات و نهادها دولتی، رئیس حوزه علمیه استان و هئیت‌های مذهبی، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد مهدیه همدان برگزار شد.

در این مراسم که به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان و با مشارکت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان برگزار شد، مردم دار المومنین و همیشه در صحنه همدان برای ابراز همدردی با خانواده‌های این ایثارگران و گرامیداشت یاد آنها در این مراسم حضور پیدا یافتند.

در حاشیه مراسم تمثیل شهدای آتش نشان و حجله عزا گذاشته شده بود و به روی آن عکسی از شهدای آتش نشان قرار داده شده بود.

حاضرین پس از قرائت قرآن و مداحی با نثار فاتحه به روح اين شهيدان گران‌قدر اداي احترام کرده و ياد آنها را گرامي داشتند.

در ادامه حجت الاسلام اسدی از اساتید حوزه و دانشگاه، ضمن اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های این شهدا، آنان را افرادی معرفی کرد که در مکتب امیرالمومنین به رشد و تعالی رسیده اند و اوج ایثار را ترسیم کردند.

گفتنی است؛ در حادثه ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تهران که دچار آتش‌سوزی شد و سپس فرو فروریخت؛ 16نفر از آتش نشانانی که برای خاموش کردن آتش و نجات مردم در حال خدمت بودند به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار