خبرهای داغ:
به همت دانشگاه آزاد اسلامی و نمایندگی ولی فقیه در استان همدان؛
مراسم بزرگداشت هفتمین روز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در همدان به همت دانشگاه آزاد اسلامی و نمایندگی ولی فقیه در استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۷۸۲۹
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم هفتمین روز درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرماندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار، کارکنان ادارات و نهادهای دولتی، مسئولین شورای شهر، نیرو های نظامی و انتظامی، هئیت علمی دانشگا‌ه‌ها و مراکز عالی، رئیس، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم در مسجد مهدیه همدان برگزار شد.

این مراسم با هماهنگی نماینده ولی‌فقیه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با تاکیدی مجدد بر میثاق با آرمان‌های امام، شهدا و گرامیداشت یا د و خاطر شخصیت‌ تاریخ‌ساز آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد که با نمایشی دیگر از وحدت، همدلی و یکرنگی مردم و موجبات تسلی خاطر خانواده مکرّم ایشان همراه بود.

در این مراسم، پس از قرائت قرآن و مداحی مداحان اهل بیت(ع)، حجت الاسلام اسدی از اساتید حوزه و دانشگاه، ضمن تبیین ابعاد شخصیتی و زندگی سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی ، به ولایت مداری ایشان پرداخت.

مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی ، بعد از سال‌ها مجاهدت و تلاش در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی برای عظمت و عزت ایران زمین، 19 دی ماه سال جاری در سن 82 سالگی و بر اثر عارضه قلبی، به دیدار معبود شتافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات