خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

اقتصاد مقاومتی با بسیج عملیاتی می‌شود/ بسیجیان ستون اقتصاد مقاومتی هستند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: در اقتصاد مقاومتی حق مطلب را ادا نکرده ایم، امروز اقتصاد مقاومتی با بسیج می‌تواند عملیاتی شود.
کد خبر: ۸۸۱۷۹۳۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر خجسته در جمع مهندسین بسیج ضمن تبریک ایام الله دهه فجر بر همه فجر آفرینان، اظهار داشت: یکی از اعیاد ما ایرانیان ایام الله دهه فجر است و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه امام(ره) وقتی وارد ایران شد استکبار جهانی را خوار و ذلیل کرد و سیلی محکمی به او زد، گفت: بعد از پیروزی انقلاب، دشمنان طی این سی و هشت سال انواع مختلف فشارها، تهدیدها، تحریم‌ها و به ویژه هشت سال دفاع مقدس را به خاطر این پیروزی و این استکبارستیزی بر ما تحمیل کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف استکبار در هشت سال جنگ تحمیلی این بود که ریشه انقلاب را بزند چراکه انقلاب می‌خواست ریشه استکبار را از بین ببرد.

وی با اشاره به اینکه عشق به ایران انقلاب را به اینجا کشاند و مردم استکبار جهانی را خوار و ذلیل کردند، ابراز داشت: دنیا دست به دست هم داده بودند که برای انقلاب ما تعیین تکلیف کنند و حق مردم ما این است که زیر بار زور نمی‌رویم و این همان شعار انقلاب اسلامی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» است.

خجسته با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران با ابهت پیش می‌رود، بیان کرد: تحریم ها بسیار جدی هستند ولی مردم ایران ایستاده‌اند و زیر شدیدترین تحریم‌های نظامی و اقتصادی امروز جشن پیروزی را می‌گیریم و این یکی از دستاوردهای انقلاب است.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب بیداری اسلامی است که 124 هزار پیامبر آمدند بیداری اسلامی را ایجاد کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی محکم ایستاد و مقاومت کرد، گفت: قدرت‌نمایی ایران در سوریه است، اگر امروز حلب آزاد شد این از دستاوردهای ایران اسلامی است.

وی یکی از دستاوردهای نظام و انقلاب را امنیت دانست و گفت: ما در جنگ موفق عمل کردیم غیر ممکن‌ها را ممکن کردیم ولی از نظر اقتصادی مقاومتی عمل نکردیم.

* جنگ اقتصادی مجروحان زیادی داشته است

خجسته با بیان اینکه ترامپ، رئیس جمهور آمریکا فرمایش امام خامنه‌ای(مدظله العالی) را در خصوص اقتصاد مقاومتی انجام می دهد، عنوان کرد: در اقتصاد مقاومتی حق مطلب را ادا نکرده ایم، امروز اقتصاد مقاومتی با بسیج می‌تواند عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه بسیج شجره طیبه است و متعلق به گروه و جناح خاصی نیست، بیان کرد: در کشور ایران باید روی پای خود بایستیم و تولید کنیم و صادرات داشته باشیم، وقتی قاچاق کالا در کشور داشته باشیم این به معنای بیکاری است، ما باید اقتصاد پویا داشته باشیم و هیچ راهی جز اقتصاد مقاومتی نداریم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: اقتصاد مقاومتی در مهندسین بسیجی با عشق و صداقت ورود یافته است و مسئولین باید بپذیرند بسیجیان یکی پس از دیگری وارد می شوند و غیرممکن ها را ممکن می کنند.

وی با بیان اینکه هر جا پویایی و حرکتی در اقتصاد وارد شود باید دولت و مجلس وارد شوند، تأکید کرد: باید بسیج در اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی کند.

خجسته با اشاره به اینکه برنامه ششم مجلس برنامه خوب و جامعی است، گفت: باید بسیجیان در آن ورود یابند چراکه بسیج تفکر پاکی بوده و بسیجیان ستون اقتصاد مقاومتی هستند.

وی عنوان کرد: جنگ اقتصادی مجروحان زیادی داشته و راه نجات ما اقتصاد مقاومتی است، تأکید مقام معظم رهبری بر این است که نمایندگان مجلس سینه سپر کنند و در مقابل مفاسد اقتصادی بایستند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: تأکید مقام معظم رهبری به مجلس و سران سه قوه یک بخش است که باید بایستیم والا به شدت تهدید می کنند، بنابراین ما در مجلس برای احقاق حقوق مردم ایران ایستاده ایم.

وی با بیان اینکه از بسیج مهندسین صنعتی می‌خواهم که طرح‌های خود را در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی به مجلس ارائه دهند تا از آن حمایت شود، تأکید کرد: جهاد اقتصادی، جهاد بسیار مهمی است بنابراین بسیجیان باید در این زمینه کوشا باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات