خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد

احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی هدف سپاه از فعالیت‌های اقتصادی

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان مهمترین هدف سپاه از فعالیت های اقتصادی را احیای ارزش های انقلاب اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۳۵۸۷۹
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در جلسه قرارگاه جهاد اقتصادی سپاه انصارالحسین(ع) اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یک موضوع مهم در کشور است که مورد تاکید مکرر امام خامنه ای(مدظله العالی) است. و این موضوع در مجموعه سپاه و به ویژه بسیج سازندگی با جدیت پیگیری می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه در زمینه پرداخت تسهیلات به متقاضیان عرصه های اقتصاد مقاومتی شاهد همکاری خوبی بین بسیج سازندگی و بانک مهر اقتصاد هستیم و امیدواریم که نتایج این همکاری در جامعه نمود پیدا کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به مشکلات پیش روی کارآفرینان اظهار داشت: آسیب شناسی این مشکلات یک بخش کار است اما بخش مهم کار ارائه راهکارهایی متقن، مستند و میدانی برای این مشکلات و آسیب ها است، به نحوی که ضمن حل معضل کنونی کارآفرینان برنامه راهگشا برای افراد دیگری که قصد ورود به میدان اقدام و عمل را دارند داشته باشد.

وی گفت: راهکارهای احصاء شده در کارگروه اقتصادی بسیج استان که با حضور کارشناسان اقتصادی بسیج استان برگزار میشود مورد کارشناسی و تحلیل و بررسی قرار بگیرد تا یک برنامه جامع و کامل برای رفع مشکلات کارآفرینی تدوین شود که از قابلیت اجرایی خوبی هم برخوردار باشد.

ابوحمزه با بیان اینکه هدف سپاه کار اقتصادی صرف نیست، گفت: مهمترین هدف سپاه از فعالیت های اقتصادی احیای ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی ابراز داشت: تسهیلات باید به افرادی پرداخت شود که ضمن ایجاد اشتغال به احیای فرهنگ و ارزش ها نیز کمک کنند تا در نهایت خروجی کار این باشد که جامعه به ارزش های انقلاب اسلامی نزدیک شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: لازمه این کار این است فقط افرادی از تسهیلات بسیج سازندگی استفاده کنند که در همه ابعاد واجد شرایط باشند.

وی افزود: تعریف یک سیستم نظارتی درست که در چارچوب آن بتوان نظارت های دقیقی را انجام داد نیز از اقدامات مهم قابل توجه در زمینه پرداخت تسهیلات است، به نحوی که این سیستم نظارتی علاوه بر بررسی نقاط قوت و ضعف، توان این را داشته باشد که در مواردی علت ضعف را مورد بررسی قرارداده و راهکاری برای آن ارائه دهد.

ابوحمزه با اشاره به اینکه نظارت و مورد سوال و جواب بودن انسان را سرخط می آورد، اظهار داشت: اینکه یک فرد به کاری گمارده و بعد رها شود و هیچ نظارتی هم نداشته باشد، ضمن اینکه برای خود و مجموعه اش مشکل ایجاد می کند جامعه را نیز با مشکل مواجهه خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار