خبرهای داغ:
مسئول قشر بسیج مهندسین صنعتی استان همدان عنوان کرد

ضرورت حرکت مؤثر برای حفظ واحدهای تولیدی / ایران جزء 11 کشور دارای صنعت موشکی

مسئول قشر بسیج مهندسین صنعتی استان همدان با بیان اینکه ایران اسلامی باید همچنان اقتدار خود را حفظ کند و در دنیا شکوفا باشد، گفت: آن چیزی که مهم است حفظ واحدهای تولیدی است که باید حرکت های مؤثری در این زمینه صورت پذیرد.
کد خبر: ۸۸۱۷۹۱۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسعود اقلامی در جمع مهندسین بسیج که در سالن اجتماعات اداره کل مخابرات استان همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت عقیله اهل بیت حضرت زینب کبری(س)، اظهار داشت: حضرت زینب(س) بانویی بود که نقش مؤثری در واقعه کربلا داشت و ادامه دهنده راه امام حسین(ع) بود و پیام عاشورا را به حکومت وقت و تا امروز به همه ملت ها رساندند.

وی با بیان اینکه امروز به عنوان روز فناوری فضایی و روز مهندسین، صنعت و معدن نامگذاری شده است، افزود: بعد از گذشت سی و هشت سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می بینیم که هر روز و هر سال انقلاب اسلامی، جایگاه بهتری در دنیا می یابد و ایران اسلامی برای دنیا شناخته تر می شود.

مسئول قشر بسیج مهندسین صنعتی استان همدان بیان کرد: ایران جزء 11 کشوری است که دارای صنعت موشکی است که مایه افتخار ما است.

وی در خصوص اینکه کشور در اوایل انقلاب وابستگی‌های شدیدی به غرب داشت، عنوان کرد: امروزه در همه تولیدات و صنایع متکی به خود شده و هیچ گونه وابستگی به غرب نداریم و باید به مخترعین توجه بیشتری شود و به آنها بهای بیشتری داده شود.

اقلامی با بیان اینکه پیشرفت امروز کشور ایران با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست، گفت: یک کشوری که انقلاب کرده باشد بیشتر نیاز دارد که حرکت کند و تحرکی داشته باشد تا به اهداف عالی خود برسد.

وی ابراز داشت: انقلاب ما به رهبری امام(ره) به پیروزی رسید و دشمنان هر کاری و هر توطئه ای را انجام دادند تا انقلاب به پیروز نرسد ولی خوشبختانه به پیروزی رسید وقایعی که در کشور ما اتفاق افتاد به طور قطع اگر در هر کشور دیگری بود آن را به زانو در می آورد.

اقلامی عنوان کرد: از اختلافات داخلی گرفته تا جنگ تحمیلی و تحریم ها و ترور شخصیت ها که بتوانند در امور کشور دخالت کنند و در هشت سال دفاع مقدس 36 کشور با عراق متحد بودند که بتوانند به ایران ضربه بزنند اما نتوانستند.

وی اضافه کرد: امروز ایران جایگاه خاصی را در دنیا دارد و جزء کشورهایی است که به امکانات دفاعی دست یافته است و این همان جایگاه ایران اسلامی است که توانسته بعد از سالیان سال جایگاهش را با قدرت حفظ کند و هر سال قدرتمندتر شود.

مسئول قشر بسیج مهندسین صنعتی استان همدان ادامه داد: ایران اسلامی جایگاه امروز خود را مدیون حرکات عظیم مردمی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و خون پاک شهدا است که توانست کشور را اداره کند و کشور روی پای خود بایستد و استقلال خود را حفظ کند و این افتخاری برای ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: دنیا با هم متحد شدند و تحریم ها را به‌وجود آوردند و مبهوت مانده اند که با وجود این تحریم ها ایران چگونه پیشرفت می کند.

اقلامی در پایان خاطرنشان کرد: امید است ایران اسلامی همچنان اقتدار خود را حفظ کند و در دنیا شکوفا باشد و آن چیزی که مهم است حفظ واحدهای تولیدی است که باید حرکت های مؤثری در این زمینه صورت پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات