خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند تأکید کرد

ضرورت معرفی شهدا به‌عنوان الگویی برای نسل جوان

امام‌جمعه نهاوند گفت: امروز ما باید هر کاری برای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا انجام دهیم و آن‌ها را به‌عنوان الگویی برای نسل جوان جامعه معرفی کنیم.
کد خبر: ۸۸۱۴۹۷۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، با توجه به نزدیک شدن به دهه مبارک فجر جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند با خانواده 2 شهید سرافراز روستای جهان‌آباد نهاوند که در دی‌ماه سال 57 به دست ساواک شکنجه و شهید شده بودند، دیدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌امام‌جمعه، کریم حمیدوند فرماندار، سرهنگ کریمی فرمانده سپاه ناحیه، سرهنگ ملکی فرمانده نیروی انتظامی و خزایی رئیس بنیاد شهید شهرستان نهاوند به همراه جمعی از مسئولان حضور داشتند.

امام‌جمعه نهاوند در این دیدار اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدای انقلاب و دفاع مقدس به یک کشور مهم و اثرگذار در منطقه تبدیل‌شده و با اقتدار در مقابل جبهه استکبار ایستاده است.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی تصریح کرد: امروز ما باید هر کاری برای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا انجام دهیم و آن‌ها را به‌عنوان الگویی برای نسل جوان جامعه معرفی کنیم.

وی افزود: این دو شهید عزیز مایه افتخار و عزت مردم روستای جهان‌آباد و شهرستان نهاوند هستند که در مقابل رژیم منحوس پهلوی ایستادند و به دست ساواک شهید شدند.

امام‌جمعه نهاوند عنوان کرد: کاری که این دو شهید و تعدادی از مردم این روستا در سال 57 انجام دادند بسیار کار بزرگ و ارزشمندی بود چون در اوج خفقان رژیم ستم‌شاهی آن‌ها ندای آزادی و انقلاب اسلامی سر دادند.

وی گفت: وظیفه همه ما گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی است و دیدار با خانواده این عزیزان کمترین کاری است که در قبال رشادت آن‌ها می‌توانیم انجام دهیم.

گفتنی است؛ شهیدان «نورخدا و علی‌‎کوچک زمانیان» در شب 26 دی‌ماه سال 57 در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی با حمله ساواک به روستای جهان‌آباد نهاوند به شهادت رسیدند و امروز مسئولان در آستانه دهه فجر با خانواده آن‌ها دیار کردند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات