خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان:

امروز دنیا از امنیت ایران اسلامی مبهوت مانده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه آرمش و امنیت ایران اسلامی مرهون شهدا و خانواده‌های شهدا است، گفت: امروز دنیا از امنیت ایران اسلامی در حیرت و تعجب بوده و مبهوت مانده است.
کد خبر: ۸۸۱۴۲۳۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر انقلاب اسلامی، حجت الاسلام قربانی و مجموعه نیرهای نمایندگی از خانواده شهید «صاحب الزمانی» سرکشی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس گفت: شهدا حق بسیاری به گردن ما دارند.

حجت‌الاسلام محمود قربانی افزود: اگر ایران اسلامی امروز در برابر دنیا می‌ایستد و با جرات تمام در صحنه سیاسی و بین المللی حضور دارد به ویژه منظقه خاورمیانه، به برکت خون شهیدان است.

وی افزود: اگر جانفشانی‌های این شهیدان نبود امروز کشور ما نیز مانند کشورهای همسایه دچار بحران و هرج و مرج می‌شد بنابراین آرمش و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون شهدا و خانواده‌های شهدا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: امروز دنیا از امنیت ایران اسلامی در حیرت و تعجب بوده و مبهوت مانده است و از هر راهی برای ایجاد ناامنی در کشور ما می‌کوشد اما همین خون شهدا و ادامه راه آنها توسط ملت ایران اجازه چنین حماقتی را به آنها نمی‌دهد.

در پایان نیز پدر شهید صاحب‌الزمانی خاطراتی از فرزند شهیدشان بازگو کردند.

گفتنی است؛ شهید «مجتبی صاحب الزمانی» دانش‌آموز بود و در جبهه ماووت عراق در سال 1367 به شهادت رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات