خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زینب (ع) همدان از برگزاری نشست‌های بصیرتی سیاسی و ده‌ها برنامه دیگر طی دهه فجر به همت حوزه حضرت زینب(س) در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۴۸۸۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

انسیه هزاوه‌ای در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: حوزه حضرت زینب (ع) سپاه ناحیه همدان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و یادوآری خاطرات و پاسداشت این ایام اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلفی کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری نشست‌های بصیرتی سیاسی، مسابقات ورزشی، یادواره‌های شهدا و برپایی جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی دیدار اشاره کرد.

فرمانده حوزه حضرت زینب (ع) همدان یادآور شد: همچنین دیدار با خانوادهای شهدا و برگزاری کلاس‌های بنیان خانواده و... از برنامه‌های دیگر اجرایی در این دهه است.

وی تصریح کرد: شعار امسال دهه فجر «گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز امنیت پایدار و تحقفق اقتصاد مقاومتی» است که باید در این راستا بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی با تلاش مستمر خادمان انقلاب تحقق یابد.

هزاوه‌ای خاطرنشان کرد: با توجه به تبلیغات دشمن علیه انقلاب اسلامی و شکست استکبار جهانی در منطقه برگزاری هرچه با شکوه جشن‌های انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان استکبار و ایادی آنان در دنیا است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات