خبرهای داغ:
مسئول ایثارگران و خانواده شهدای رزن خبر داد

انجام 167 مورد دیدار با خانواده معظم شهدای رزن

مسئول ایثارگران و خانواده های شهدای رزن گفت : در سال جاری 167 مورد دیدار با خانواده معظم شهدا به همت سپاه ناحیه رزن در سطح شهرستان انجام شده است .
کد خبر: ۸۸۰۹۶۵۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

علی نوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن بیان کرد : شهدا همه وجود خود را در راه اعتلای جامعه و حفظ نظام و انقلاب تقدیم کرده‌اند و ما باید قدردان شهدا و خانواده‌های آنها باشیم.

وی تصریح کرد: جامعه‌ای که در آن خون شهید جاری باشد جامعه‌ای زنده است و خون شهدا راه اسلام را حفظ کرده و تداوم بخشیده است.

مسئول ایثارگران و خانواده شهدای رزن ادامه داد: شهدا در جایگاهی قرار دارند که بالاتر از این جایگاه کسی قرار نگرفته و به دلیل حقی که شهید بر جامعه دارد و خانواده شهدا نیز در تربیت این شهیدان بزرگوار نقش داشته‌اند باید آنها را تجلیل و تکریم کنیم.

وی عنوان کرد: کارکنان سپاه ناحیه رزن در قالب 16 گروه با خانواده های معظم شهدا دیدار می‌کنند که در سال جاری 167 مورد دیدار از خانواده معظم شهدا انجام شده است .

نوری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تکریم خانواده‌های شهدا افزود: ما باید رفتاری با ایثارگران داشته باشیم که احساس کنند ما قدر ایثار آنها را می‌شناسیم و اهمیت هزینه‌ای که در این راه داده‌اند را می‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: باید برخورد ما با ایثارگران نماد تکریم و احترام باشد، ما در این راستا نیز اقدامات خوبی از جمله اعطای وام‌های قرض الحسنه به ایثارگران و جانبازان و کمک بلاعوض به رزمندگان انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات