خبرهای داغ:
اعضای شورای مرکزی قرارگاه شهید الحسینی با مادر شهید «سید مصطفی الحسینی» در همدان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۷۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اعضای شورای مرکزی قرارگاه شهید الحسینی به مناسبت ایام مباک دهه فجر با مادر شهید «سید مصطفی الحسینی» دیدار کردند.

مادر شهید الحسینی در این دیدار از تشکیل قرارگاه شهید الحسینی توسط فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان ابراز خرسندی کرد و در ادامه به بیان خاطراتی از فعالیت‌های شهید از دوران کودکی تا شهادت پرداخت.

وی با تقدیر از فعالیت‌های انقلابی توسط جوانان اظهار داشت: جوانان باید با استفاده از الگوهای سبک زندگی اسلامی، آن را در زندگیشان نهادینه کنند.

گفتنی است؛ شهید «سید مصطفی الحسینی» چند سال خارج از ایران با حکومت شاه مبارزه کرد و بعد از بازگشت به ایران به قم رفت و خدمت حضرت امام(ره) رسید. عشق زیادی به امام(ره) و انقلاب داشت و تمام وقتش را به انقلاب اختصاص داده بود؛ طوری که بعد از پنج سال که در خارج از کشور در کشورهای مختلف از جمله پاکستان، افغانستان، لبنان، سریلانکا، عراق، ترکیه، سوریه و ... به مبارزه گذرانده بود، بدون درنگ خود را به ایران رسانده و مشغول خدمت بود.

همچنین بنا بر اسناد بر جای مانده ، ایشان در ۱۷ کشور اسلامی به فعالیت تبلیغی و مبارزاتی مشغول بوده و از یاران و دوستان نزدیک مرحوم «احمد شاه مسعود» در افغانستان و شهید «چمران» بوده اند که سرانجام در حادثه‌ای مشکوک به شهادت رسید.

کتاب «سفیر بیداری» در خصوص زندگینامه شهید «سید مصطفی الحسینی» چاپ شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات