خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

امروز محفل‌های شهدا مانند گردان عملیاتی از مرزهای کشور دفاع می‌کنند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: محفل‌های شهدا را می‌توان مثل یک گردان عملیاتی دانست که امروز در مرزها دارد دفاع می‌کند، مثل گردانی می‌ماند که دارد در سوریه می‌جنگند و ما باید نسبت به چنین محافلی قدرشناس باشیم.
کد خبر: ۸۸۱۳۹۷۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار مهدی مظفری در یادواره شهدای روستای کریم‌آباد از توابع شهرستان بهار، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: به برکت خون این شهدای بزرگوار است که ما در کشور امنیت و آسایش را داریم.

وی گفت: همین شهدا از دور و نزدیک اقصی نقاط کشور از خون خود گذشتند تا ما آسوده باشیم بنابراین باید با برگزاری این یادواره‌ها ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های آنان را به یاد داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان ادامه داد: حضور در یادواره‌های شهدا به ویژه برای جوانان امروزی فرصتی است برای آشنایی با کسانی که مخلصانه رفتند و جان خود را تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه یادواره‌های شهدا فرصتی است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ابراز داشت: شهدا الگوی مناسبی برای جوانان هستند.

ظفری با بیان اینکه در ایام پر برکت بهمن ماه هستیم، گفت: بهمن؛ ماه خون است ماهی است که خون‌ها ریخته شد تا انقلاب اسلامی رقم بخورد و باید این ایام را قدر بدانیم.

وی عنوان کرد: ایامی که پیروزی انقلاب رخ داد، حادثه کوچکی نیست بنابراین باید با تمام وجود آمادگی را برای استقبال از دهه فجر فراهم کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان تصریح کرد: محفل‌های شهدا را می‌توان مثل یک گردان عملیاتی دانست که امروز در مرزها دارد دفاع می‌کند، مثل گردانی می‌ماند که دارد در سوریه می‌جنگند و ما باید نسبت به چنین محافلی قدرشناس باشیم .

وی افزود: امروز در دنیا نسبت به بسیج یک نگاه خاصی وجود دارد و این یکی از دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس است.

ظفری با بیان اینکه تاریخ عبرت است، ابراز داشت: اگر دشمنی بخواهد از مرزهای جمهوری اسلامی عبور کند باید برود و پیشینه این کشور را مطالعه کند که در این صورت وقتی به صفحه های جنگ تحمیلی 8 سال دفاع مقدس و ایثارگری‌های شهدا می رسد، می‌ماند و نمی‌تواند جلوتر برود و این همان چیزی است که به برکت خون شهداء به جا مانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات