خبرهای داغ:
سردار کاجی در یادواره شهید «خلیلی‌فرد»؛

مدل جنگ جبهه مقاومت هم‌سو با دوران دفاع مقدس و با اخلاص است

یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه مدل جنگ جبهه مقاومت هم‌سو با مدل جنگ تحمیلی دوران دفاع مقدس شده است، گفت: شهدا با اخلاص کار کردند و امروزه اثرات آن را در جبهه مقاومت می‌بینیم.
کد خبر: ۸۸۱۳۹۸۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار حاج حسین کاجی در مراسم یادواره شهید شاخص شهرستان بهار سردار شهید «احمد خلیلی فرد» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: حضور در یادواره شهدا به نوعی شرکت در کلاس این شهدا است.

وی با بیان اینکه در این یادواره‌ها صحبت از بچه‌هایی است که با تمام وجود آمدند، افزود: همه افرادی که در این مراسم‌ها شرکت می‌کنند دعوت شده شهید هستند تا بار دیگر تجدید بیعت با ولایت و امام را داشته باشند.

این یادگار دوران دفاع مقدس ادامه داد: اگر می‌خواهید به جبهه امام زمان(عج) برسید باید انقلابی باشید، شهید «خلیلی فرد» به ما می‌گوید که خداوند هیچ چیزی از فراموش نمی‌کند اگر ما با خدا معامله کردیم خداوند اجرش را می دهد.

وی با اشاره به اینکه شهید «احمد خلیلی فرد» دنبال نام و شهرت نبود، گمفت: اگر تمام کارها با اخلاص و برای رضای خداوند باشد، به طور قطع تاثیر آن کار را خواهیم دید و به همین دلیل است که شهید «خلیلی فرد به عنوان شهید شاخص سال شهرستان بهار معرفی شده است.

کاجی عنوان کرد: امام(ره) در خصوص عظمت شهدا چنین می‌گوید که مزار آنها دارالشفاء است و ما امروز می‌بینیم تمام بیانات و پیش‌بینی‌هایی که امام (ره) داشتند به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه امروز شهدای ما تجلی پیدا کرده و فراتر رفته‌اند، ادامه داد: اگر بخواهیم از اثرات خون شهدا بگوییم بسیار حرف‌ها برای گفتن خواهیم داشت.

این جانباز جنگ تحمیلی با اشاره به اینکه مدل جنگ جبهه مقاومت هم‌سو با مدل جنگ تحمیلی دوران دفاع مقدس شده است، گفت: اخلاص تاثیرات گوناگونی دارد همان گونه که شهدا با اخلاص کار کردند و امروزه اثرات آن را در جبهه مقاومت می‌بینیم.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در جبهه‌های دفاع مقدس قبل از آغاز هر عملیاتی شروع به بستن سربندهای «یا سیدالشهدا(ع)» می‌کردند، یادآور شد: این شهدا هر گاه اسلام به آنها نیاز داشت استوار ایستادند و تا آخرین قطره خون خود جنگیدند، شهدا خالصانه کار کردند و حال اثر آن را در مقاومت می‌بینیم.

کاجی اظهار داشت: رقتی که شهدا گفتند ما می‌رویم تا راه کربلا را باز کنیم، آنها چنان این راه را باز کردند که تمام کسانی که حتی نمی توانستند از این راه عبور کنند، توانستند و شهدا آرام‌بخش دل‌ها شدند.

وی با بیان اینکه یادواره شهدا فرصتی است تا بار دیگر راه شهدا را مرور کنیم، گفت: شهدا به ما آموختند اگر کار برای خدا باشد ماندنی است.

این یادگار دوران دفاع مقدس عنوان کرد: شهید «خلیلی فرد» یک رفیق داشت و آن هم رفیقی به نام قرآن که هر لحظه و در هر جا در کنارش بود.

وی خاطرنشان کرد: امروزه جبهه امام زمان(عج) جبهه سرعت و سبقت است و نباید جا بمانیم؛ امروز یادمان نرود که برای مقدمه ظهور حضرت، جنگ ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات