خبرهای داغ:
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان همدان خبر داد

برگزاری 260 یادواره شهید در استان همدان

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج سپاه استان همدان گفت: امسال 260 یادواره شهید در استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۱۷۰۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، وحید خادمی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون از 300 یادواره شهید برنامه‌ریزی شده برای امسال 260 یادواره شهید توسط این نهاد و دیگر اقشار بسیج در سطح استان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه به مناسب گرامیداشت ایام الله دهه فجر نیز 12 یادواره شهید در سطح استان برگزار می‌شود افزود: عمده یادواره‌های باقی مانده، یادواره‌های پایگاهی و بسیج محلات هستند که تا پایان سال توسط اقشار مختلف بسیج و با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالحسین(ع) درباره دیگر برنامه‌های این نهاد ابراز کرد: از ابتدای امسال 300 ساعت مصاحبه با فرماندهان گردان‌ها ،گروهان‌ها و پیشکسوتان دفاع مقدس تهیه شده است که پس از اتمام این مرحله، فرآیند پیاده‌سازی آن انجام می‌شود.

وی افزود: در بخش تربیت روایان دفاع مقدس نیز در روزهای آینده دوره آموزشی چهار روزه ویژه 40 نفر از راویان که از پیشکسوتان جهاد و شهادت هستند در جنوب کشور و به منظور آشنایی بیشتر آنها با مناطق عملیاتی برگزار می‌شود.

خادمی گفت: در حال حاضر علاوه بر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج و سپاه انصارالحسین(ع) دو موسسه پیام آوران ایثار و انجمن راویان فتح نیز در عرصه تربیت راویان دفاع مقدس استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار